Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
NSX avgassystem
-
C.moon.S2k
Någon som vet var man kan hitta ett NSX original avgassystem?
behöver det bara tillfälligt inför regbes, har ett kakimoto på nu som är ganska ljudligt...
//Simon
behöver det bara tillfälligt inför regbes, har ett kakimoto på nu som är ganska ljudligt...
//Simon
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
Ingen som vet? Köpes eller hyresC.moon.S2k skrev:Någon som vet var man kan hitta ett NSX original avgassystem?
//Simon
MVh Simon
Senast redigerad av C.moon.S2k den 21 mars 2008, 01:01, redigerad totalt 1 gånger.
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
nu hade ja remus på min innan ja bytte, men de hade klarat besiktningen utan problem.. dessvärre slängde ja de då de va i kasst skick..
ja har iof svårt att tro att besiktningen inte släpper igenom dig.. då måste du nog stöta på en riktigt anal besiktningsman...
ja har iof svårt att tro att besiktningen inte släpper igenom dig.. då måste du nog stöta på en riktigt anal besiktningsman...
SMacke #364
-
C.moon.S2k
Hej Smacke
Då hör du nog inte hört hur mitt system låter
Tyvärr är det catless också så avgasvärdena lär vara åt skogen..
Glömde säga att det måste vara inkl kattar..
Då hör du nog inte hört hur mitt system låter
Tyvärr är det catless också så avgasvärdena lär vara åt skogen..
Glömde säga att det måste vara inkl kattar..
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
Hejsmacke skrev:ja då blir de marigare....
kolla me martin (nsxtas).. ja tror han fortfarande har sin motor ute ur bilen.. han har kattar å remus har ja för mig..
tack för tipset
Någon som har nummer till Martin? (PM)
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
tack
Om någon ev skulle vilja byta sitt original mot ett mycket fin kakimoto system så kontakta mig
MVH Simon
Om någon ev skulle vilja byta sitt original mot ett mycket fin kakimoto system så kontakta mig
MVH Simon
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
Har fixat kattar från USA, nu behövs bara ett original avgassystem..
Simon Varg
Simon Varg
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Lämna in bilen på nån firma som svetsar ett helt nytt sportavgassystem, typ ferrita?
måste vara billigare än orginal NSX delar
måste vara billigare än orginal NSX delar
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
C.moon.S2k
Original kostar nog en hel del nytt, bilen är såld och jag ska besikta regbesikta den åt kund.
Har redan ett mycket fint sportavgassytem på den, men måste ha ett original inför regbes (vilket inte alltid behövs iofs)
Inget som har ett att låna ut?
Får köpa ett av en kille 1 maj, men måste besikta bilen innan detta, annars om något har ett att låna ut tills 1 maj...??
kom igen någon måste ha ett
Har redan ett mycket fint sportavgassytem på den, men måste ha ett original inför regbes (vilket inte alltid behövs iofs)
Inget som har ett att låna ut?
Får köpa ett av en kille 1 maj, men måste besikta bilen innan detta, annars om något har ett att låna ut tills 1 maj...??
kom igen någon måste ha ett
Simon Varg
Simon Varg