Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Fredagsöl
-
Tommie Blomqvist
Jag slutar om ca 1timme =)
Men jag plingar om så.
Men jag plingar om så.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Du lät inte lika pigg på att gå ut och ta en fredagsöl när jag pratade med dig på telefon nyss Tommie!
Trötter!
Trötter!
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
Själv så sitter jag och tar en fredagsöl just nu... i 30 graders värme i skuggan, lika varmt i havet... godare med öl till lunchen än att fortsätta dricka Caipirinha´s. 
BRAZIL ROCKZ.
BRAZIL ROCKZ.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Själv tog jag några (många) bärs bredvid grillen och i bastun igår... och blir väl desamma idag. 
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
-
sommarhydda
Lördags cider intas 
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
-
sommarhydda
*räcker upp en hand*pr0ny skrev:Alla som jobbar till måndag klockan 19:00 räcker upp en hand :thumbup:
Ops, sorry fel, super
Senast redigerad av sommarhydda den 12 april 2008, 19:34, redigerad totalt 1 gånger.
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
iof inte Fredag, men ja råkade visst skåpsupa lite.. :drunk:
sitter på youtube å e nostalgisk.. har just hittat in i WASPs underbara värld. <a href="" target="_blank">
sitter på youtube å e nostalgisk.. har just hittat in i WASPs underbara värld. <a href="" target="_blank">
Senast redigerad av smacke den 12 april 2008, 22:18, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
-
sommarhydda
Det är fredag och lönen sitter på kontot, här ska det drickas Fredags öl och cider 
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
Ja, strupen han é tôrr!
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
de blir nog en vända ut ikväll i gbg o ta nån öl. har dock ingen aning om vart. blir väl diamond dogs eller nåt sånt hehe
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Kan meddela att det känns sjukt skönt att vara dragen när det fortfarande är ljust ute och man fryser inte... Känns som evigheter sedan det var så senast. Hemma och byter om ifrån jobbkläderna bara sen ut igen.
Hejs!
Hejs!
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Tandoori Mix Vandar med VitlöksNaan...mmmmm!!!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014