Elvis, jag tycker synd om din tjej nu :biglaugh2:
Se bara till och köp en leksak till henne också, nu :cheers:
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Ett Billy skåp med glasdörrar som innehåller pappskivor som man själv får klä från IKEA.
Dessa valde jag att klä med Fullmetal alchemist tyg posters
<a href="http://forumbilder.se/show.aspx?iid=b3200865856PM4134" target="_blank"></a>
Blev en ny kamera igår. Liten och smidig är väl en underdrift. Precis något i den storleken som jag letade efter! Får väl se sen hur nöjd man blir med bildkvalité o.s.v.
Gillar speciellt att det svarta på kameran inte är blankt utan ser nästan lite gummiaktigt ut och ger ett behagligare grepp tycker jag!
Köpte mej ett par ISIS-poi från salza.se jäävligt tunga jämfört med vanliga poi. men brinner desto mer
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Tack flickor, blev en honda igen hehe. (så måste man ju bli medlem också).... och halvbur, och preppad ESi motor.... och..... och.... *Snälla slå mig på fingrarna*
Blir nog redan under morgondagen att man åker, om ingenting strular dvs.
Smacke: Hur länge är det så fint inuti??? blir det skapa en poll på det ?
Senast redigerad av Martin_M den 7 april 2008, 22:51, redigerad totalt 1 gånger.
förhoppningsvis ett tag.. jag är lite anal på dedära me verktygen..
Har stora kamazalådan idag å ja brukar torka av verktygen om de e skitiga innan ja lägger ner dom..
1st Svart Ted Bernhardtz kostym med fina och mörkgråa ränder, passar så jävla bra på mig så det e löjligt. Hade inte blivit så bra om jag så hade gått till skräddare.
1st Sony Ericsson K550i till jobbet.
2st Svarta brallor på Dressmann till jobbet
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538 *Speedy Gonzales On The Run* Honda Civic Type-R GT FK2 2015 Honda CRV 2.2D 2014
Dani skrev:1st Svart Ted Bernhardtz kostym med fina och mörkgråa ränder, passar så jävla bra på mig så det e löjligt. Hade inte blivit så bra om jag så hade gått till skräddare.
1st Sony Ericsson K550i till jobbet.
2st Svarta brallor på Dressmann till jobbet
Dressman brallor på jobbet, seriös gay varning där dani
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
199:- styck, enda kravet jag/vi har är att de ska vara hyffsat fina och helst svarta då man ska ge ett fint och seriöst intryck inför kunderna så Dressmann fick det bli
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538 *Speedy Gonzales On The Run* Honda Civic Type-R GT FK2 2015 Honda CRV 2.2D 2014
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->