Ålandsresa!
Tjena. Finns det några ålänningar här på forumet?
Planen är att på sommaren åka till Åland ett veckoslut för att kolla läget där.
Finns det något intressant att se på denna ö, typ fästningar, fina kyrkor, snygga bilar
.
Ge lite tipps på vad man inte får missa när man kommer dit !:)
Vi kommer troligen att sova på hotell Esplanad.
Mvh, Johan
Planen är att på sommaren åka till Åland ett veckoslut för att kolla läget där.
Finns det något intressant att se på denna ö, typ fästningar, fina kyrkor, snygga bilar
Ge lite tipps på vad man inte får missa när man kommer dit !:)
Vi kommer troligen att sova på hotell Esplanad.
Mvh, Johan
Johan Lindholm
Finland
<span style='color:blue'>[b]Honda CRX[/b]</span>
Finland
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Det finns ett gäng ålänningar här, själv bor jag i gbg numera men kommer fara tillbaka till åland sista veckan i juli. då e de festival
kalas som fan!
annars finns det massor med kyrkor att kika på, en del gamla fästningar, bunkrar o så, ett slott tillomed
bomarsund skulle jag tycka var intressant, svårt att säga vad som är intressant numer när man sett allt 15000 gr 
bilar finns det gott om, bilkulturen på kobben blomstrar o det finns mycket fina bilar mtp hur lite folk vi är.
www.motorportalen.net om du vill ha kontakt med ålänningar i bilsvängen, de hpcålänningar som finns hänger alla där mera skulle jag tro.
annars finns det massor med kyrkor att kika på, en del gamla fästningar, bunkrar o så, ett slott tillomed
bilar finns det gott om, bilkulturen på kobben blomstrar o det finns mycket fina bilar mtp hur lite folk vi är.
www.motorportalen.net om du vill ha kontakt med ålänningar i bilsvängen, de hpcålänningar som finns hänger alla där mera skulle jag tro.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Jag e en ålänning!
Bara att hojta till om det är något du vill veta! :thumbup:
Bara att hojta till om det är något du vill veta! :thumbup:
Åland
<a href="http://www.garaget.org/?car=57554" target="_blank"><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:grey--><span style="color:grey"><!--/coloro-->Honda Civic<!--colorc--></span><!--/colorc--> Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Mugen Sportsuspension, Energy Suspension, OMP Fjäderbenstag, JDM krängare, Password JDM Valkuk med mera<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=57554" target="_blank"><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:grey--><span style="color:grey"><!--/coloro-->Honda Civic<!--colorc--></span><!--/colorc--> Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Mugen Sportsuspension, Energy Suspension, OMP Fjäderbenstag, JDM krängare, Password JDM Valkuk med mera<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Trevligt trevligt!
Japp, jag är med ålänning : )
Checka in motorportalen.net och gå in där och skriv i forumet så har du nog hela helgen upptagen sen ska du se
Japp, jag är med ålänning : )
Checka in motorportalen.net och gå in där och skriv i forumet så har du nog hela helgen upptagen sen ska du se
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
-
tantgron
- Bil: EP3 K24
- Namn: Rikard Jarvinen
- Kontakt:
Ställer gärna upp och visar lite krokiga vägar när du har vägarna förbi, bara jag har passligt (Bara du kommer över med en Honda så)! :thumbup:
EDIT: Bor på Norra Esplanadgatan så det är inte långt från Esplanad.
EDIT: Bor på Norra Esplanadgatan så det är inte långt från Esplanad.
Senast redigerad av tantgron den 15 april 2008, 22:35, redigerad totalt 1 gånger.
<a href="http://www.motorportalen.net/?car=18" target="_blank">Want to slide into something warm and japanese?</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
absolut!Gladen skrev:Jag ska fasen också åka till Åland sen och busa med dig Buumi.
ska bli nice!
JohanL: vad kommer ni med för bil så man vet vad man ska hålla lite extra koll efter
om det är en Honda förstås :whistling:
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
JohanL: vad kommer ni med för bil så man vet vad man ska hålla lite extra koll efter 
[/quote]
Vi kommer faktiskt att komma med motorcyklar denna gång, fast förstås med honda :thumbup:
Tror även det är rockoff när vi kommer så det blir intressant att se.
Tror jag skall fråga på motorportalen.net så har jag hela kvällen räddad :boxing:
mvh, Johan
[/quote]
Vi kommer faktiskt att komma med motorcyklar denna gång, fast förstås med honda :thumbup:
Tror jag skall fråga på motorportalen.net så har jag hela kvällen räddad :boxing:
mvh, Johan
Johan Lindholm
Finland
Finland
JohanL skrev:JohanL: vad kommer ni med för bil så man vet vad man ska hålla lite extra koll efter
mvh, Johan
Senast redigerad av BuuMi den 16 april 2008, 14:19, redigerad totalt 1 gånger.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05