HPC NORR.. Vårträffen Piteå? 3/5
Hej, är det någon från HPC norr(eller övriga)
som skall på vårträffen i Piteå den 3 maj!!?
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Nån som vet hur många aktiva vi är här uppe?? Vart bor alla..? Är ny gammal medlem för andra gången. Kommer ner iaf, ska ställa ut atr:en!
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Det finns en del hondaägare här i norr, men det var helt klart bättre drag för några år sedan. En del har bytt märke och hänger på www.raceplats.se istället.
Själv är jag utomlands på jobb den 3:e så jag kan inte komma.. ;(
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Jasså ToLo är kvar, du är trogen honda ägare. Jag hade den gula civic,en för ca 3 år sen, men nu är det atr som gäller..ToLo skrev:Det finns en del hondaägare här i norr, men det var helt klart bättre drag för några år sedan. En del har bytt märke och hänger på www.raceplats.se istället.
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Hade ludret vart klart hade jag lätt kommit. skall se med en polare om han vill ta mig dit i sin alfa.
börjar bli ganska less på att inte vara klar nu när man dessutom såg bilderna från mantorp
börjar bli ganska less på att inte vara klar nu när man dessutom såg bilderna från mantorp
Senast redigerad av Dorfus den 2 maj 2008, 10:20, redigerad totalt 1 gånger.
Christer Jernberg