Ta bort..
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
va är ett bra pris för dig då?=) kan sälja 4st till ett bra pris men då måste jag ha råd att köpa andra
dom här har rullat kanske 150 mil om inte mindre. aldrig burnat eller nåt sånt med dom så skicket är jättebra!
Borås
[i]0709684857[/i]
Audi S3
[i]0709684857[/i]
Audi S3
Vet jag inte har inte bänkat med/utan.. men ja du man märker skillnad iaf
sen har ju jag en motor som inte är original precis kan va därför ja märkte skillnad.. Enligt vad jag sett så verkar det vara ett skitbra system för hur mycket det kostar, sen att de är gjort för att få ut s mycke pollar som möjligt men va vet jag 
Borås
[i]0709684857[/i]
Audi S3
[i]0709684857[/i]
Audi S3