Kristian skrev:Kontakta någon av våra samarbetspartners som håller på med eftermarknadsdelar så kan dom fixa allt du kan tänka dej till väldigt bra priser.
Tackar för tipset, ska genast kolla på det. Känns ju väldigt bra att handla av någon kunnig istället för att handla på eget bevåg.
Gladen skrev:Har du sänkt bilen efter du köpte den? Kollar man i annonsen så är den ju tok hög, det är bara det att det sitter fälgar som säkert har helt fel ET/Offset samt att dom ser ut att vara typ 8" breda.

Okej, är den hög alltså?

Jag har nog dåligt att jämföra med, tyckte han påstod att den var sänkt 60mm fram, men det behöver inte stämma såklart. Yes, de är till och med 8,5" breda

Lite att ta i tycker jag. Skulle hellre sänka lite mer och ha på 7,5" 16-tummare eller så, ingen som vill byta?
Xchai skrev:<!--quoteo(post=489427:date=13 Jun 2008, 22:47:17:name=osen)--><div class='quotetop'>QUOTE(osen 4 13 Jun 2008, 22:47:17) <a href="index.php?act=findpost&pid=489427"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=489408:date=13 Jun 2008, 19:53:41:name=Xchai)--><div class='quotetop'>QUOTE(Xchai 4 13 Jun 2008, 19:53:41) <a href="index.php?act=findpost&pid=489408"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Ang extraktor grenrör, är det Dc sports bra för billig peng,det ger effekt också,den skulle jag har satsat på, 4-1 ge effekt på toppen,medans 4-2-1 ge bättre mellan register (stavning)
med 4-1 kommer du att behöva bearbeta frambalken en aning,samt har du toksänkt kommer du ha dålig markfrigång.
sen en vore inte dumt med en kattersättare eller sportkatt.
Bearbeta frambalken låter inte som något jag gör själv, men det ska väl gå att fixa med lite hjälp

Den är bra mycket sänkt, tyvärr. Skulle gissa på 5-6cm. Däcken tar i vid lite hårdare svängövningar :blink2: Kattersättare hade jag tänkt fixa, men var får man tag på det? DC 4-1 grenrör, kattersättare och CAI, låter det som en bra start? Men som sagt, var köper man?

Billigare att köpa från staterna?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Du behöver bara slipa av lite grann på baklen,kanske 5 mm,,ta av lite fram den där läppen på balken(vet ej hur det heter)men det ser du när du ta på grenröret
Alla dem grejerna kan du köpa genom Welen här på klubben,är du en betalande medlem har du lite rabbat med,han kan ge dej råd på mer grejer.
då han gör kattersättare mm.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar för tipset! Jag är ännu inte betalande medlem, har inte hunnit med det än, men det blir jag inom snar framtid (läs: idag)

Räcker det med att slipa lite på balken ska det nog inte vara några problem, tyckte det lät som om man var tvungen att börja kapa och svetsa.
green_civic skrev:Tjenare johan
tror de är din Crx som står på gatan brevid mig...jag har en vit integra ståendes på Gluntgatan i mellanåt
Om du e intresserad så kan vi träffas någon dag å snacka lite?Sebastian här på forumet kommer från Lidköping han med så han vill säkert också va med å tjöta lite.
Banträff på kullen om ett tag också om du e intresserad
Mvh/stefan
Tjenare Stefan! Yes, det är det. Jag har stått och fånglott/dregglat på din Integra mer än en gång kan jag säga, så du har säkert sett mig

Vore skitkul att träffas och snacka lite, även om jag är rätt novis på bilar. Banträff på Kullen låter riktigt kul, när är det? Min telefon har tyvärr pajat så den ger inte ifrån sig några signaler, men du kan ju dra iväg ett SMS nån dag så kan jag ringa upp dig, mitt nr är 0702170194.