GT30R
jag köpte en liknande på biltema för flera år sen...visserligen inte en av de bättre jag använt, men fullt duglig till bruksbilenJonny skrev:Hittade <a href="http://micro.se/template/produkter.asp?itemid=78020" target="_blank">denna</a> på micro, något som kan va värt å testa månne?
inte så fasligt dyr heller... men det kanske man får betala för senare ?
</a>
</a>
</a>
</a>
</a>Jadu, det gick inte så bra eftersom CRV oken inte var i det skick jag väntat mig.TriXiE77 skrev:men hur gick de med bromsar??
</a>
</a>Jag frågade specifik innan köpet om bromsarna bör renoveras och fick svaret NEJ!Flygare skrev:Har man köp beg ok så renoverar man dem i vilket fall som helst , kostar ju en strunt summa. Men det är ju som säljaren sa "Där är ju bara lite ytrost på kolven"
:prop:

Bara bra att idioten får läsa detta! han kommer få höra face mot face sen oxå. Det ska bli skojMicke 16v skrev:<!--quoteo(post=494097:date=15 Jul 2008, 09:42:39:name=Flygare)--><div class='quotetop'>QUOTE(Flygare 4 15 Jul 2008, 09:42:39) <a href="index.php?act=findpost&pid=494097"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Har man köp beg ok så renoverar man dem i vilket fall som helst , kostar ju en strunt summa. Men det är ju som säljaren sa "Där är ju bara lite ytrost på kolven"
:prop: