Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
CTR-fälgar 17" (2st) - SÅLDA
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Johan Östensson
- Namn: Johan Ostensson
Den ena är i bra bruksskick (några små lackskrap, som säkert går att putsa bort) men den sista har ett ca 20 cm långt trottoarskrap som kanske inte är jättestort men den behöver nog lite kärlek för att se vettig ut. Beror på vad man ska ha dom till, till bana eller så funkar den nog som den är. Se bild, kan fixa större om du vill se. Ingen idé att betala dyr frakt för nåt man inte vill ha...
750:- för båda + frakt. Dvs, priset är för den snyggare och du får den andra på köpet (om du vill ha den).
Finns i Linköping, men kan skickas med bussgods om det skulle vara så. Vi kan nog diskutera fram nåt.
Jag kan kontaktas här, via PM eller 073-6548283.
750:- för båda + frakt. Dvs, priset är för den snyggare och du får den andra på köpet (om du vill ha den).
Finns i Linköping, men kan skickas med bussgods om det skulle vara så. Vi kan nog diskutera fram nåt.
Jag kan kontaktas här, via PM eller 073-6548283.
Senast redigerad av Johan Östensson den 1 november 2008, 22:16, redigerad totalt 1 gånger.
-
Johan Östensson
Upp upp!
Detta är ett lysande tillfälle att skaffa sig några reservfälgar!
Detta är ett lysande tillfälle att skaffa sig några reservfälgar!
-
Johan Östensson
Upp igen :bash:
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Har du kvar fälgarna?
Om så är fallet kommer en följd fråga, är du någon gång uppåt i landet (stockholm, nyköping)? Känns lagom kul att betala halva priset av fälgarna i frakt om du förstår vad jag menar
Om så är fallet kommer en följd fråga, är du någon gång uppåt i landet (stockholm, nyköping)? Känns lagom kul att betala halva priset av fälgarna i frakt om du förstår vad jag menar
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
-
Johan Östensson
De finns kvar. Hade väl tänkt ta mig till HPC-körningen på Lunda, men det är ju i September. Annars inget planerat just nu.
Och jo, frakten för båda lär kosta en slant. Att skicka en fälg med Bussgods kostade 280:- om jag minns rätt.
Och jo, frakten för båda lär kosta en slant. Att skicka en fälg med Bussgods kostade 280:- om jag minns rätt.
Frakten är det för en fälg eller är det för bägge fälgarna?Johan Östensson skrev:De finns kvar. Hade väl tänkt ta mig till HPC-körningen på Lunda, men det är ju i September. Annars inget planerat just nu.
Jag är sugen på dom som f*n kan jag upplysa om.
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nissan Silvia S15 Spec-R -00<!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Fd Honda Civic type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Fd Honda Civic type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec-->
-
Johan Östensson
Det var för en fälg. Fast sen har jag hört att det "borde" vara billigare att skicka med bussgods, så frågan är om snubben bakom disken blåste mig, hehe.
Men från Västerås skulle jag nog hämta dom manuellt istället, så långt är det inte. Åkte själv till Västerås och köpte fälgar i våras.
Men från Västerås skulle jag nog hämta dom manuellt istället, så långt är det inte. Åkte själv till Västerås och köpte fälgar i våras.
Finns dom kvar då?Johan Östensson skrev:Det var för en fälg. Fast sen har jag hört att det "borde" vara billigare att skicka med bussgods, så frågan är om snubben bakom disken blåste mig, hehe.
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nissan Silvia S15 Spec-R -00<!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
-
Johan Östensson
Så länge det inte står annat i den här tråden finns dom kvar.
-
Johan Östensson
:toot:
EDIT: De här fälgarna är sålda till Västerås.
EDIT: De här fälgarna är sålda till Västerås.
Senast redigerad av Johan Östensson den 1 november 2008, 22:17, redigerad totalt 1 gånger.