Vilka ska dit?? Vilka ska köra?? Båda dagarna??
8st hondor är iaf anmälda till strippen körningen, dem flesta i framhjulsdrift överladd så de ska bli riktigt kul!
Bilsport Action Meet @ Mantorp Park
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
fetta ihop bilen din i stället å dyk upp i västerås den 2a =)
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
jag ska köra med 5 papp bilen i klass 1 =)
siktar på bättre 60fötter och mindre vikt
siktar på bättre 60fötter och mindre vikt
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
- Xchai
- Bil: Crx vt 32psi
- Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Jag kommer dit och kör. inge handbroms denna gång :biglaugh2:
Sen kommer folk från v-rås dit med,,Micke16v Och Bongo production.
Sen kommer folk från v-rås dit med,,Micke16v Och Bongo production.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
-
Lars P

- Bil: EK4 K20
- Namn: Lars Palmgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
- Kontakt:
Jag och Oskar P lär dyka upp och heja på er som ska köra =)
076-1174430
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
-
intothered
- Namn: Christian Homrighausen
Argh, hade inte tänkt att åka på något annat än Gelleråsen inom kort på grund av plånboken, men nu blev jag ju sugen... tål att tänkas på.
Christian Homrighausen
Yes.. som sagt kommer nog jag och Lars P dit som lite moraliskt stöd..
<!--coloro:#006400--><span style="color:#006400"><!--/coloro-->Oskar Prytz<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic EG HB N/A<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->På jakt efter:<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Hondata S300 OBD1
15-17" 4/100
Big brake kit eller Stora skivor + OK
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic EG HB N/A<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->På jakt efter:<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Hondata S300 OBD1
15-17" 4/100
Big brake kit eller Stora skivor + OK
jag kommer också fast åker med i en saab 9-5 å lördag.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->
Civic hb Esi -92<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#2E8B57--><span style="color:#2E8B57"><!--/coloro-->Civic coupe esi -94<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Civic hb Esi -92<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#2E8B57--><span style="color:#2E8B57"><!--/coloro-->Civic coupe esi -94<!--colorc--></span><!--/colorc-->
I mailet som Bilsport skickat ut har de skrivit att det ska finnas skyddsbåge ifall man kör snabbare än 11.99.
Men det har blivit fel i utskicket så det är alltså 10.99 som gäller. :thumbup:
Några från Sthlm som ska åka dit redan på fredag?
Men det har blivit fel i utskicket så det är alltså 10.99 som gäller. :thumbup:
Några från Sthlm som ska åka dit redan på fredag?
- Xchai
Jag och Welen kommer ner på fredag ,fast lite senare vid typ 18 eller nåt
Ser ut som att jag får köra med R-däck igen :ranting: Att det ska vara så jävla svårt att hitta däck som passar.
Ser ut som att jag får köra med R-däck igen :ranting: Att det ska vara så jävla svårt att hitta däck som passar.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
wanchi jag har BFG 225-50-15 om du vill köpa loss snabbt.
Only M Matters
Wanchai: Kollat med Bilsport ifall dem har i rätt storlek och isåfall lediga? Man kan ju hyra av dem, 3 repor = 600kr
EDIT: såg precis att dem inte hade rätt storlek/bultmönster
EDIT: såg precis att dem inte hade rätt storlek/bultmönster
Senast redigerad av Ali den 31 juli 2008, 01:04, redigerad totalt 1 gånger.
TOYO :wohow:
Lycka till boys
visa nu vad skåpet skall stå
Honda rocks :wohow:
MvH
Lycka till boys
visa nu vad skåpet skall stå
Honda rocks :wohow:
MvH
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
jag har både slicks och dot
3st 9*22*13
4st 8*22*13 på 8*13 fälg
2st 235/65R14 MH DOT
som jag inte använder.
inget till salu, men kan uthyras
3st 9*22*13
4st 8*22*13 på 8*13 fälg
2st 235/65R14 MH DOT
som jag inte använder.
inget till salu, men kan uthyras
Johan Grönberg
En repa fick Sam bara köra innan körningar avbröts pga regn, nytt personbästa 11.08 i FWD överladdat klass med DOT däck.
<a href="" target="_blank">
<a href="" target="_blank">
Only M Matters
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Grym tid, men jag anar viss frustration från sams sida när man är 9 sketna från en 10:a,
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
- Xchai
Som ja sa tidigare,,Sam's bil är botemedel för giftiga Saab och Volvos,grymt kört :thumbup:
Tyvärr hann jag ej göra,fick bara betala och stå i kö,Bilsport ska fan ge mej och dem andra kompensation.
Edit: Tack Sam för lånet av domkraft,Och tack Welen för mek hjälp och Ali,
Fint D-16 bygge Ali :thumbup:
Tyvärr hann jag ej göra,fick bara betala och stå i kö,Bilsport ska fan ge mej och dem andra kompensation.
Edit: Tack Sam för lånet av domkraft,Och tack Welen för mek hjälp och Ali,
Fint D-16 bygge Ali :thumbup:
Senast redigerad av Xchai den 2 augusti 2008, 20:42, redigerad totalt 1 gånger.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
-
ei9440
- Bil: Honda Accord
- Namn: Patrik Espelund
Allstå att vara uppe i 190 efter ca 11 sek är helt otroligt om man tänker efter egentligen :thumbup:
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Hej på er,
Yash jag har samma repa inspelat o då e d med min egna kamera. lägger upp den imorgon
Kan säga att det var inte jag som körde den repan, Hamed fick äran att köra bilen första repan, dealat sen länge tillbaka. Killen e sjuk. 1.78 60 fot med dot däck och FWD måste fan va rekord i SWE.
Vi fick tyvärr inte köra mer
hade vi fått en repa till så visste vi exakt vad som skulle korigeras. då hade 10an suttit som ett smack.
Så nöjd med bilen, den håller till daglig körning, från o till alla träffar och sen brutala tider på strippen.
Killen som körde 10.81 hade tagit bort sin lampa dvs diskad och skulle ha varit i klass 7 och inget annat. Fick tillsägelse vid startplattan. så första platsen var Hameds.
Xchai synd att vi inte fick se din bil in Action och även din Ali tråkigt med lådan. men hur som helst kul o träffa er. Welen du har bra vilja me like
tjuren him self. smitta av dig till Xchai så han kör vid nästa körningen o du Xchai jag vet vart du bor...haha
take care bye bye den
PS köp nya bilsport nr. 16
gissa vem som är med där.
Yash jag har samma repa inspelat o då e d med min egna kamera. lägger upp den imorgon
Kan säga att det var inte jag som körde den repan, Hamed fick äran att köra bilen första repan, dealat sen länge tillbaka. Killen e sjuk. 1.78 60 fot med dot däck och FWD måste fan va rekord i SWE.
Vi fick tyvärr inte köra mer
Så nöjd med bilen, den håller till daglig körning, från o till alla träffar och sen brutala tider på strippen.
Killen som körde 10.81 hade tagit bort sin lampa dvs diskad och skulle ha varit i klass 7 och inget annat. Fick tillsägelse vid startplattan. så första platsen var Hameds.
Xchai synd att vi inte fick se din bil in Action och även din Ali tråkigt med lådan. men hur som helst kul o träffa er. Welen du har bra vilja me like
take care bye bye den
PS köp nya bilsport nr. 16
Väl Mött
Sam Geranpayeh
Sam Geranpayeh
Sam: Riktigt tråkigt att regnet satte stopp för 10an. Men nästa repa så sitter den
Grymt kört av Hamed
Själv hoppades jag på att köra 11.5 men vid första och enda repan så sköt jag treans växel. frikopplade och rullade i mål på 12.3 @ 163km/h med 1.9993 i 60ft.. Vart riktigt besviken måste jag säga, men tur var att jag inte fick tag på en låda på fredagen för att fixa det till idag då de regna bort..
Wanchais bygge var riktigt häftigt måste jag säga.. 10an kommer att sättas ifall du får tag på nå däck och är snabb på växla... Tråkigt att du inte fick köra idag och trist för Pabbe som inte han heller fick köra.
Bongo var väl inte så nöjd med sin tid men de finns att hämta, tack grabbar för hjälpen @ depån.
Hann tjöta en hel del med Welen också vilket var riktigt kul (PS. ta en mellan nästa gång) :thumbup:
Det var kul att träffa lite folk från hpc samt kolla på alla byggen, tyvärr stod de flesta still. Stort missnöje bland många, Själv tycker jag att det var väldigt dåligt arrangerat iår, speciellt på fredagen. Vädret kunde vi ju tyvärr inte påverka..
Själv hoppades jag på att köra 11.5 men vid första och enda repan så sköt jag treans växel. frikopplade och rullade i mål på 12.3 @ 163km/h med 1.9993 i 60ft.. Vart riktigt besviken måste jag säga, men tur var att jag inte fick tag på en låda på fredagen för att fixa det till idag då de regna bort..
Wanchais bygge var riktigt häftigt måste jag säga.. 10an kommer att sättas ifall du får tag på nå däck och är snabb på växla... Tråkigt att du inte fick köra idag och trist för Pabbe som inte han heller fick köra.
Bongo var väl inte så nöjd med sin tid men de finns att hämta, tack grabbar för hjälpen @ depån.
Hann tjöta en hel del med Welen också vilket var riktigt kul (PS. ta en mellan nästa gång) :thumbup:
Det var kul att träffa lite folk från hpc samt kolla på alla byggen, tyvärr stod de flesta still. Stort missnöje bland många, Själv tycker jag att det var väldigt dåligt arrangerat iår, speciellt på fredagen. Vädret kunde vi ju tyvärr inte påverka..
Senast redigerad av Ali den 2 augusti 2008, 22:22, redigerad totalt 1 gånger.
riktigt bra tid sam!
jag försov mig o åkte upp rätt sent, va där uppe vid 2 typ o då packa alla ihop o drog=)
satt o glodde nordicdrifting istället.
kändes lite så där halvt onödigt o köra upp, som tur va körde jag inte upp me r32an, hade blivit onödigt dyrt o inte fått köra ngt, den får vänta på nytt soppasystem i vilket fall som.
lider me er som kört långt o inte ens fick köra en repa!
men vädret är vell det enda man kan skylla på..
e där några fler 402m tävlingar detta året eller?
jag försov mig o åkte upp rätt sent, va där uppe vid 2 typ o då packa alla ihop o drog=)
satt o glodde nordicdrifting istället.
kändes lite så där halvt onödigt o köra upp, som tur va körde jag inte upp me r32an, hade blivit onödigt dyrt o inte fått köra ngt, den får vänta på nytt soppasystem i vilket fall som.
lider me er som kört långt o inte ens fick köra en repa!
men vädret är vell det enda man kan skylla på..
e där några fler 402m tävlingar detta året eller?
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Ja, tyvärr så hann jag inte köra, men det är enbart mitt eget fel. Är man så dum så att man har en polyestertröja på sig när det är bomull som gäller så får man skylla sig själv. Men kul och träffa alla iaf!
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Pablo Munoz<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->EG6<!--colorc--></span><!--/colorc--> Turbo *såld*
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->EG6<!--colorc--></span><!--/colorc--> Turbo *såld*
Så nära men ändå så långt bort, trist.
Sam: Sätt din honda i pokal skåpet vettja
även om kunskaperna finns där att skruva ihop en 10sec Civic såååååååååå,
de ligger en hel del slantar i de ............... :whistling:
Den kan ru juh ha roligt me livet yt.
Trist för er alla andra som inte fick köra, ja ja
de går nya tåg :boxing:
MvH
Sam: Sätt din honda i pokal skåpet vettja
även om kunskaperna finns där att skruva ihop en 10sec Civic såååååååååå,
de ligger en hel del slantar i de ............... :whistling:
Den kan ru juh ha roligt me livet yt.
Trist för er alla andra som inte fick köra, ja ja
de går nya tåg :boxing:
MvH
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
- Xchai
Ja stort Grattis till Sam, mkt potent bil.Nu får ni sluta köra så snabbt,,det blir svårt att komma ikapp
Ja det blir inget mer strippen körning iår,men jag har tid att träna på starter iställe
Japp det blir och köpa nya bilsport,eller efter jag har fått betalat i onönad borde dem ge mej en gratis
Ska ringa bilsport på måndag,få vi vad dem har att säga.
Edit igen :
Ursprungligen postat av andreas.e
När jag gick till sekritariatet och påtalade mitt missnöje så blev jag hänvisad till att ringa Bilsport nästa vecka.
Tel: 0455-33 53 25
Så vi kör på det tycker jag, för att få något konstruktivt ur detta. Vi ringer dem och kräver kompensation på något sätt.
Mitt förslag är pengarna tillbaka för fredagen p.g.a det kassa arangemanget + ett Action Meet Revival (endast för dem som betalat för lördagen) med en hel dags gratis körning för att ta igen det som regnade bort!
Samtycker ni? Framför detta till Bilsport!
0455-33 53 25
Ja det blir inget mer strippen körning iår,men jag har tid att träna på starter iställe
Japp det blir och köpa nya bilsport,eller efter jag har fått betalat i onönad borde dem ge mej en gratis
Ska ringa bilsport på måndag,få vi vad dem har att säga.
Edit igen :
Ursprungligen postat av andreas.e
När jag gick till sekritariatet och påtalade mitt missnöje så blev jag hänvisad till att ringa Bilsport nästa vecka.
Tel: 0455-33 53 25
Så vi kör på det tycker jag, för att få något konstruktivt ur detta. Vi ringer dem och kräver kompensation på något sätt.
Mitt förslag är pengarna tillbaka för fredagen p.g.a det kassa arangemanget + ett Action Meet Revival (endast för dem som betalat för lördagen) med en hel dags gratis körning för att ta igen det som regnade bort!
Samtycker ni? Framför detta till Bilsport!
0455-33 53 25
Senast redigerad av Xchai den 3 augusti 2008, 08:34, redigerad totalt 1 gånger.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
-