Chrille79 skrev:Dumt att säga upp dig när du vet att du kommer tillbaka. Precis som alla oss andra
Så, lika bra att stanna redan från början

Säger ju inte upp mig från sidan

men som Honda ägare. Lednade totalt på den sjukliga kvalitén på grejjerna!
Det är kul att mecka, och en Honda är inte ett dugg kul att äga då eftersom aset aldrig gick sönder =P
Dani skrev:Tro mig jag vet, jag har jobbat som mek på en Subaru verkstad. Vi hade bra ledade tändstiftshylsor för att komma åt men som du säger så hade man ungefär lika mkt plats som för ett hårstrå plus att gängorna på de jävla stiften är typ 3m långa :annoyed:
Haha jo dom är ju inte i normallängd i alla fall!
Men dåså, nu har jag fått första felkoden på bilen. Märks att dom inte tänkte igenom allt riktigt när dom kom på att "blob-eye" först så stämmer knappt en sida enligt registret på manualen. Sen så har dom valt liiite fel lampa till just mitt problem!
Var ute och körde idag, mest glidande och utnyttjade vridet i bilen på små kurviga vägar. Nästan hemma så tänds en varningslampa som ser ut att ha med transmissionen att göra. Stannar och tror att jag inte har någon olja kvar i lådan. Kikar i lådan, kikar under bilen och allt är perfa.
Läser igenom manualen, tydligen så betyder just den lampan att det är problem med avgasreningen......
Dåså, 3" från snurrbo + 100cells kissemiss på lugn körning = kissen blir inte varm och bilen tror att det är något fel där.
Så kom inte å säg att jag kör som ett svin med mina grejjer nu, snarare för lugnt. Ska bara nolla ecu´n i bilen så koden försvinner.
Gissar på att det är samma idioti som på GT´n så jag får låta bilen stå på tomgång tills den är genomvarm innan jag kan köra iväg.
Det kommer grannarna gilla som har kalas =D och andra grannen som har gäster :biglaugh2: