Vad köpte du sist till dej själv
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Talar du för hela jordens befolkning nu, eller kan det möjligvis vara så att det finns folk som inte tycker som du och faktiskt gillar någon annan telefon bättre?Joakim Olsson skrev:<!--quoteo(post=502710:date=3 Sep 2008, 09:22:39:name=Masso)--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso @ 3 Sep 2008, 09:22:39) <a href="index.php?act=findpost&pid=502710"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hehe.. det finns inget som slår gränssnittet i iPhone... ingen i närhet än...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag pratar för hela jordens befolkning.
Markus Persson
Apple är duktiga på gränssnitt, dom säljer feeling, inte teknik.Krister skrev:Kan bara hålla med Masso... ta all teknik ni vill, men har aldrig varit så här nöjd med en lur förut.
Dom har lyckats med det som många andra företag strävar efter: Dom säljer en upplevelse. Det kan folk betala hur mycket som helst för... (med det säger jag inte att apple är dyrare än någon annan. Man får vad man betalar för
Markus Persson
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Nej verkligen inte! Tycker bara det är kul att folk uttrycker sig såKrister skrev:Joakim: Försöker du skapa ett flamewar eller? Han skriver aldrig att alla tycker det heller inte att bara han tycker det... men då det är han som skriver det så förstår i alla fall jag det som att han tycker att det inte finns något som går upp emot iPhone´s gränssnitt.
"Det är så" istället för "Jag tycker att det är så"
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Är hemskt ledsen att jag glömde smiley, och att mitt inlägg uppfattades som stötande... ska aldrig hända igen! :hypocrite:
Jag vet inte om min HTC Touch Pro är segare än vad alla andra är för jag tycker att hela telefonen och tuch FLO gränssnittet är bra mycket segare än iPhone och dess gränssnitt.M Scotte skrev:Jag måste påstå att gränssnittet är vassare i HTC diamond än Iphone.
Men sen är ju WM6 inte speciellt bra heller. iPhone-killer får man nog vänta på WM7 om det ska kunna matcha iPhones gränssnitt.
Skulle faktiskt byta min touch pro mot en iPhone om jag hade chansen. T.om mot en Nokia E71
[b]Medlem #1535[/b]
- NitraM
- Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
- Namn: Martin Augustsson
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 86 times
köpte mig alldeles nyss en civic sedan ef 1.5L -91.
behöver lite kärlek men det fixar jag och LarsP.
ska först och främst va en vinterbil. köpte den på grund av.
A: priset, B:
att den är lackad i en fin färg (ps: vad heter denna färg, någon som vet)
C: den har något slitna men fina recaro stolar a.k.a de som sitter i integra och liknande.
här är en bild.

om bilden inte funkar så är adressen www.garaget.org/Marti
behöver lite kärlek men det fixar jag och LarsP.
ska först och främst va en vinterbil. köpte den på grund av.
A: priset, B:
att den är lackad i en fin färg (ps: vad heter denna färg, någon som vet)
C: den har något slitna men fina recaro stolar a.k.a de som sitter i integra och liknande.
här är en bild.

om bilden inte funkar så är adressen www.garaget.org/Marti
Senast redigerad av NitraM den 15 september 2008, 20:36, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
- NitraM
Deadhead skrev:Haha, jag har försökt få honom att sälja de där stolarna![]()
Coolt med sedan iaf :thumbup:
ge ett bud och stolarna kan bli dina
Martin Augustsson
-
Lars P

- Bil: EK4 K20
- Namn: Lars Palmgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
- Kontakt:
Åååå så het den är :wub:
Vilka lirare som sålde den
Vilka lirare som sålde den
076-1174430
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
- NitraM
ja de var inte alldeles för söta. men men säljare som säljare, om bilen fungerar lika bra som nu var det ju värt pengarna 
plus lite kärlek från dig och mig larsa så lär den nog bli sveriges snyggaste EF2.
vi fixar bort rosten och sånt snart
plus lite kärlek från dig och mig larsa så lär den nog bli sveriges snyggaste EF2.
vi fixar bort rosten och sånt snart
Martin Augustsson
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Mus till min andra bärbara dator (tröttnade på den inbyggda musen/styrplattan)
Kan starkt rekomendera denna, lagom storlek m.m.. fungerar
kanonbra och mycket prisvärd optisk mus med sladd och stilren design.
Svart Optisk mus Crystal USB från Samsung Pleomax
SPM-7000XB
Senaste optiska teknologin och optiska sensorn.
Med sin kristalliska design är detta en mus som verkligen ger ett stilfullt intryck.
800 dpi med senaste optiska teknologin inbyggd. Blått LED-ljus i Scroll-hjulet.
Lite mindre än standardmössen vilket gör att den passar till alla i familjen och
även som mus till den bärbara datorn. Fungerar för såväl PC som MAC. Finns i vitt och svart.

Kan starkt rekomendera denna, lagom storlek m.m.. fungerar
kanonbra och mycket prisvärd optisk mus med sladd och stilren design.
Svart Optisk mus Crystal USB från Samsung Pleomax
SPM-7000XB
Senaste optiska teknologin och optiska sensorn.
Med sin kristalliska design är detta en mus som verkligen ger ett stilfullt intryck.
800 dpi med senaste optiska teknologin inbyggd. Blått LED-ljus i Scroll-hjulet.
Lite mindre än standardmössen vilket gör att den passar till alla i familjen och
även som mus till den bärbara datorn. Fungerar för såväl PC som MAC. Finns i vitt och svart.

www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Då kan jag gott rekommendera den här musen annars:
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 3&cl=se,sv#" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... =se,sv#</a>
Köpte den för en tid sedan och den är ruggigt bra faktiskt.
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 3&cl=se,sv#" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... =se,sv#</a>
Köpte den för en tid sedan och den är ruggigt bra faktiskt.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Dessa är också riktigt trevliga, lite dyrare också förvisso:
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 5&cl=se,sv" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... l=se,sv</a>
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 1&cl=se,sv" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... l=se,sv</a>
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 5&cl=se,sv" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... l=se,sv</a>
<a href="http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... 1&cl=se,sv" target="_blank">http://www.logitech.com/index.cfm/mice_ ... l=se,sv</a>
- David Lundin
Då skall jag jävlas med dig och länka hit, tipset som Martin nämner: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... &pid=30888" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... d=30888</a>
Det var typ det första som jag såg efter att ha inhandlat bland annat insect remover
Det var typ det första som jag såg efter att ha inhandlat bland annat insect remover
Senast redigerad av David Lundin den 17 september 2008, 20:32, redigerad totalt 1 gånger.

Sen blev det

och

lite sånt här

+ massa köksluckor ..
slutnota på 21 000 kr.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Köksvaror har verkligen gått ned i pris.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
www.idalo.de is your friend scotte ! 
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
2st fåtöljer tillverkade av J.O.Carlsson i Vetlanda.
Möbeldesigner: Karl Erik Ekselius.
Fåtölj modell F 139 år 1955.
dessa ska fräschas upp lite och bli en del av mitt retro-inspirerade vardagsrum..
Möbeldesigner: Karl Erik Ekselius.
Fåtölj modell F 139 år 1955.
dessa ska fräschas upp lite och bli en del av mitt retro-inspirerade vardagsrum..
Kenny Elg
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Efter att ha lånat polarens Sony a200 med 18-70 objektiv så vart det helt plötsligt väldigt trist att fota med vår kompakta kamera... bilderna blir ju liksom så mycket bättre.
Så igår var vi och köpte en Sony a300 (den var 9kr billigare än motsvarande a200 kit) med samma objektiv plus väska och minneskort. Skall bli skoj att fota lite mer nu med en kamera där man får ut bra bilder.
En rolig liten sidenote, bara kamerahuset kostar 4990:- och bredvid står det att ett kit med 18-70 objektiv kostar 4990:-... undrar hur många lösa kamerahus de säljer.
Så igår var vi och köpte en Sony a300 (den var 9kr billigare än motsvarande a200 kit) med samma objektiv plus väska och minneskort. Skall bli skoj att fota lite mer nu med en kamera där man får ut bra bilder.
En rolig liten sidenote, bara kamerahuset kostar 4990:- och bredvid står det att ett kit med 18-70 objektiv kostar 4990:-... undrar hur många lösa kamerahus de säljer.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Masso: Fan vad nice... kan säga att frugan tittar hyffsat drömmande på Air:en när vi går i sådana affärer.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
Hehe, ja, den e helt sjukt trevligKrister skrev:Masso: Fan vad nice... kan säga att frugan tittar hyffsat drömmande på Air:en när vi går i sådana affärer.
Körde OSX installationen över nätverket... återigen har Apple lyckats. Så smidigt.
Det är ett bra komplement till min MacBook Pro 17". Den är lite jobbig att ha med sig alltid
Markus Persson
- David Lundin
Nice med lite stereoprylar Jonny!
Hifinörden i mig blir lite glad sådär när, någon köper riktiga stereokomponenter (vad som helst!), istället för ett kombo(s)kit med förstärkare inbyggd in "subwoofern" och några plastiga sateliter för några tusen, som de kopplar in till typ datorn/DVDn/diskmaskinen och sen "Jävlar vad högt det låter ändå va? Eh?" över ett öronskärande oväsen som de tycker är grymt ljud.
Hifinörden i mig blir lite glad sådär när, någon köper riktiga stereokomponenter (vad som helst!), istället för ett kombo(s)kit med förstärkare inbyggd in "subwoofern" och några plastiga sateliter för några tusen, som de kopplar in till typ datorn/DVDn/diskmaskinen och sen "Jävlar vad högt det låter ändå va? Eh?" över ett öronskärande oväsen som de tycker är grymt ljud.
Senast redigerad av David Lundin den 26 september 2008, 11:04, redigerad totalt 1 gånger.