<!--QuoteBegin-M%G+3 Jan 2005, 16:12:51--><div class='quotetop'>QUOTE(M%G 4 3 Jan 2005, 16:12:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->oj det där låter dyrt o jobbigt, kasnke ska börja med ett vanligt akvarium då=)
gillar dom juwel panorma som fan sånt möbelakvarium grymt snygga.
men kostar ju en hel del dock.
ska köpa ett när jag får lägenhet sen, har inte plats nu, hade du inte ett du skulle sälja föresten?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=79577"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja, jag skulle sälja detta, pga att jag ev skulle köpa ett nytt som redan va färdibyggt, men var rädd för sjukdomar i det o bestämde mig för att köra själv
Ofta gör man sina egna akvarier för man ska borra etc för sumpen o dyl så juwel etc, visst det går men man får ha vissa specialprodukter för att det skall funka.
<!--QuoteBegin-SnowGuy+3 Jan 2005, 16:16:06--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy 4 3 Jan 2005, 16:16:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->coolt martin...
vill se mer bilder....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=79580"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Sålde min kamera för att ha råd med detta, så inga kanonbilder får du se...
Men jag kan säga att sen när jag får dit alla saker som ligger brevid (om 8 veckor) så blir det som natt o dag...
Flyttar om 8 veckor och då startar jag upp på riktigt, just nu har jag bara sten o räkor i för att "komma igång med vattnet". det tar ca en månad för att få rätt värden i vattnet sen kan jag försiktigt släppa ner vissa fiskar och om ca ett halvår så är det i full gång...