Tänkte att det är på sin plats med en liten sammanfattning av bilarna som varit.
Allt började 1998 med en CRX-87 med 125 pigga ponnys:

Den byttes mot en Civic 1.5GL -88 som utrustades med framrutestreamer, 2.5" avgas och dtm-pipor bak (skratta inte, det var tufft på den tiden..)

Därefter var det dags att ge sig tillbaka in i CRX-träsket med en VTEC -91. Gick som ett skott med diverse mods!

I jakt på lite mer komfort och glidarstuk inhandlades en Prelude 2.3i -92 som ersättare till CRXen.

2004 bestämde jag mig att leva snålt ett tag så preluden byttes mot en Civic EK3 -00. :yawn:

2005 var det dags att sluta snåla och skaffa en rolig bil igen. Det blev en grå CTR -05.

När första bilderna på nya FN2 hade jag redan bestämt mig. Rymdskepp? Ja tack. Blev en sådan i Maj -07.

Och nu efter 10år med honda blev det alltså dags att testa ett annat märke. Isiga vintervägar och många mil i jobbet gjorde att 4WD och DSG kändes väldigt lockande. Så nu tutar jag runt i en blå R32 och myser till lite V6-muller för första gången. Känns oväntat bra måste jag säga.

Men gamla vanor sätter sina spår, och någon liten grej måste man ju ha kvar...

Ni blir nog inte av med mig ändå, utan jag kommer att lura runt här på forumet och på irc precis som vanligt. Det finns ju många spännande hondor på G, så i framtiden hittar jag säkert tillbaka..