************** OERHÖRT VIKTIG INFO *******************

ENBART för motorrelaterade topics
Jimmy
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Vi har som sagt problem med hemsidan och medlemsregistreringen

Vi har hittat felet

Detta ska återgärdas så fort som möjligt

problemet med medlems reggen är att när man är i forumet och klickar på bli medlem
högst upp på svarta boarden hamnar man lite galet och man kommer få fel information(ID nummret blir fel)

så alla ni som har registrera er nyligt och fått ett nummer över 7002 kontakta mig, är ni osäker kontakta mig
ändå

dom här namnen är dom ända jag har sett för tillfället men det finns fler

TOMAS LUNDGREN
ALEXIS KOKKINOS
DAVID JAKOBSSON
DANIEL KOHL
MARTIN BERNLER CEDERHOLM

Så är ni inne på forumet så klicka INTE på bli medlem

gå ut i huvud menyn allså http://www.hondaklubben.com och gör det, då blir det rätt

Mvh Jimmy
Senast redigerad av Jimmy den 27 november 2008, 18:04, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
PB2000
Namn: Patrik Bolmsten

Jimmy skrev:massa text
Om jag varit medlem i många år men inte 2007, är jag ny eller gammal medlem då? Undrar för jag har betalt för 2 dagar sen och har fortfarande inte fått något i brevlådan!! Dåligt..

(Det sista var ett skämt men det första är på allvar)
Jazz -02
Användarvisningsbild
David Lundin
Namn: David Lundin

Don't push him, he's close to the edge ;)
Användarvisningsbild
LinusE
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Been thanked: 3 times

PB2000 skrev:<!--quoteo(post=516546:date=25 Nov 2008, 05:16:43:name=Jimmy)--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy 4 25 Nov 2008, 05:16:43) <a href="index.php?act=findpost&pid=516546"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->massa text
Om jag varit medlem i många år men inte 2007, är jag ny eller gammal medlem då? Undrar för jag har betalt för 2 dagar sen och har fortfarande inte fått något i brevlådan!! Dåligt..

(Det sista var ett skämt men det första är på allvar)
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

hihi :wub:
välkommen tillbaka (Y)
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Användarvisningsbild
NitraM
Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
Namn: Martin Augustsson
Has thanked: 134 times
Been thanked: 86 times

jag betalade för 3 veckor sedan, men inte fått något alls.
är det bara att fortsätta vänta eller är jag ett av de "errors" ?
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten

Jimmy skrev:4: Sen värkar vi ha ett annat problem,

dessa personer har betalat in medlemsavgift men kommer inte upp på medlemslistan,

Sen är det det gamla felet att
DET GÅR INTE ATT ÄNDRA MAILADRESSEN SOM LÖSENORDET TILL LÅSTA DELAR SKICKAS TILL!

Den mailadressen är av nån anledning INTE densamma som man har i sin profil, åtminstone inte för mig.
Ni har min gamla chello.se adress där sen urminnes tider. Att ändra mailet i sin profil påverkar INTE.
Jag har bytt men lösen skickas likförbannat till chello.se (som ju inte längre existerar)

Jag PM:ade dig Jimmy senast för ca 2-3 veckor sen om detta men har inte fått nåt svar. :blink2:
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
stumpen
Bil: Prelude -92a
Namn: Fredrik Björkman

hmm samma som "PB2000" undrar, men jag har inte betalat in än, men tänkte göra de asap
:D
stegen

Hm, säkert hemskt att inte alla hade förstått hur de skulle göra och att pga det få en massa extraarbete... MEN jag tycker då inte att det känns seriöst att uttrycka sig på det viset i rubrik och även i texten... att sedan andra hängde på i samma stil är kanske inte konstigt? Tycker ofta att det är tjaffs och gnäll bland sidorna... som jag också har skrivit om förrut!
Visst det är frivilligt att besöka sidan och att ev. bli medlem... MEN Honda är värt nåt bättre än att det alltför ofta verkar vara en massa testosteronstinna femtonåringar som mest verkar vara intresserade av att hävda sig på olika sätt? Sedan att vissa här kanske känner varandra väl och tycker om att skämta med varandra är väl egentligen helt ok... men jag tror ändå att många skräms iväg av det tråkiga språkbruket till varandra...

/hälsningar från en vis gammal gubbe :)
Sture Teglund
Jimmy
Kontakt:

Jag kan inte annat än att ta i mot kritiken å jag håller helt och hållet med,
jag va OERHÖRT förbannad när ja skrev mitt första inlägg vilket borde märkas ganska väl

det kan jag be om ursäkt för,
men det är fortfarande folk som inte vill läsa innantill när dom registrerar sig
och sen förväntar sig att andra ska lösa det dom har gjort fel, och när det tar för lång tid har dom mage att klaga
sånna saker gör att man vill säga ifrån sig allt ansvar direkt och skita i allt.. jag kommer iaf radera mitt första inlägg så inte fler tar illa upp

Men nu har vi iaf hittat boven i dramat

mer om det högst upp
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Jimmy
Kontakt:

www.RubNScrape.com

mAbZ

Jimmy:
TÄNKER DU SVARA MIG NÅN GÅNG?!

Jag har ingen tillgång till låsta delar pga fel på mitt konto hos er- läs mitt tidigare inlägg.
Jag har ju väntat i VECKOR och börjar bli förbannad på att du struntar i att svara över huvud taget. :angry:
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
Jimmy
Kontakt:

Nu har du iaf PM
www.RubNScrape.com

mAbZ

Ok, tack för hjälpen! :thumbup:

Skriv svar