Hittade en bild på min bil, men den har några år på nacken, dekalen i framrutan är inte kvar och fronten ser lite annorlunda ut med org-dimljuskåpor.M Scotte skrev:<!--quoteo(post=522599:date=4 Jan 2009, 21:38:58:name=Aker)--><div class='quotetop'>QUOTE(Aker 4 4 Jan 2009, 21:38:58) <a href="index.php?act=findpost&pid=522599"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Kan vi få se någon bild på din "Scotte" här inne kanske?

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja det var en bra bild men var inte din bil blå eller har du lackat om den
<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Steffo Posted Today, 09:56
Jag har väntat på att du Aker ska börja posta NSX-bilder. Efter att ha gett dig på en massa Civicar i olika skepnader och nu även en RSX, så tycker jag att det naturliga steget vore en S2000 för att som pricken över i till slut ta dig an en NSX .<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Som du säger Steffo så har du rätt, jag tycker om att bygga något snyggt men har även undrat som xabatt har i sin text"kan en bil någonsin bli perfekt" och jag tror möjligtvis att nsx:en kan ge mig det men jag har ju inte ägt någon ännu så jag kan ju inte säga det med säkerhet.