Ang Vallåkraträffen/förträff 16-17/8
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Ser också fram emot Vallåkra 2009, och visst ska vi hjälpas åt vi medlemmar som önskar ställa ut där! :wub:
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Som en parentes så tycker jag att detta är en bra nivå att hålla eller överträffa gällande hur vi vill vill synas på träffar, utställningar mm.
<a href="http://200sx.kicks-ass.net/rasmus/img469eafed92259.jpg" target="_blank">Bra exempel</a>
Bild: Rasmus
<a href="http://200sx.kicks-ass.net/rasmus/img469eafed92259.jpg" target="_blank">Bra exempel</a>
Bild: Rasmus
Senast redigerad av Mooseman den 27 augusti 2008, 09:54, redigerad totalt 1 gånger.
Team Kalmar
om nu Vallåkra är så viktigt för vissa, varför inte börja planera nästa års träff redan nu?
Behöver ju inte planeras i detalj men man kan ju dela upp arbetsuppgifterna redan nu bland de som är intresserade så man kan ta ledigt från jobb mm i tid. Framförhållning är viktigt när alla i klubben jobbar ideellt.
eller?
Behöver ju inte planeras i detalj men man kan ju dela upp arbetsuppgifterna redan nu bland de som är intresserade så man kan ta ledigt från jobb mm i tid. Framförhållning är viktigt när alla i klubben jobbar ideellt.
eller?
-
Candy Core
kal på Vallåkra treffet, men desverre ikke me si'n... Ska sitte på me typen som ska stille ut volvo'n... uansett har jeg ingen klubb å stille opp der sammen me heller.. er kun forums medlem her så..
Girls Go Fast- Chick
04 Honda Civic Si
x - 93 Honda CRX Del Sol VTi
04 Honda Civic Si
x - 93 Honda CRX Del Sol VTi
-
Bogren
- Bil: Eg 1,7 Turbo med fler
- Namn: Pierre Bogren
Man blir mörkrädd när man läser allt detta... Nu ska iaf jag bygga ihop min Civic coupe och sedanen sedan vore det ju fan om jag inte skulle bli betalande medlem och kunna fixa ihop lite Hondor till träffar framöver. Sedan en fråga till er som håller i allt. Får exempelvis ja trycka upp en stor clubb affich man kan ha på träffar framöver? Som klubben kan ha på träffarna menar jag och inget jag bara ha hängandes i garaget? Vore inte Gatbil i Norge en rolig grej att dra på? Det om något är ju reklam för klubben. Nu har iaf en ickebetalande (snart betalande) medlem sagt sitt och SKA försöka göra något åt saken. ALLA kan göra lite. Få kan göra mycket. Sedan ni som svär och lever f*n på medlemar som varit med på utstälningar i många år mm vad i hela friden tänker ni med?! Likadant på andra inlägg som ex på turboinläggen när någon ny eller lite mindre vetande om turbobygge frågar något och det hoppar in någon och säger läs högre upp, Dum fråga,mm mm Tror ni någon som är ny här tycker det är en clubb att va med i när de frågar deras första fråga och får sådana svar? NEJ!!
Och nu behöver ja inte någon som rättar mig om detta jag skrev. Ta erat leva fan och svärande på att göra något bra för klubben ist. Det ska iaf jag försöka göra!!
Den nya generationen har talat!
Och nu behöver ja inte någon som rättar mig om detta jag skrev. Ta erat leva fan och svärande på att göra något bra för klubben ist. Det ska iaf jag försöka göra!!
Den nya generationen har talat!
Pierre Bogren
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Bogren: Varför skriva en gammal Vallåkra tråd ?
Bli medlem och kör igång snackat på medlems forumet så ska vi se om vi kan komma någonstans :thumbup:
Bli medlem och kör igång snackat på medlems forumet så ska vi se om vi kan komma någonstans :thumbup:
Gammal räv...