Hmm, nja jag blev lite osäker nu själv faktiskt!
Jag fick för mig att vita Rota Slipstream skulle vara snyggt på min ? Men kanske inte ?
Jag tycker att svart ser så lamt ut!
Och guld påminner om Impreza. Plus att det är inge vidare på min tkr jag så något annat sku det kanske va.
Takata grön är lite för mäktig tror jag
BuuMi skrev:Hmm, nja jag blev lite osäker nu själv faktiskt!
Jag fick för mig att vita Rota Slipstream skulle vara snyggt på min ? Men kanske inte ?
Jag tycker att svart ser så lamt ut!
Och guld påminner om Impreza. Plus att det är inge vidare på min tkr jag så något annat sku det kanske va.
Takata grön är lite för mäktig tror jag
Svart ser smtusigt ut IMO.
Vitt ser som du själv säger billigt ut , så därför kör på vanlig silver , med högglanspolerat
Dinos skrev:<!--quoteo(post=536101:date=21 Mar 2009, 00:57:49:name=David Lundin)--><div class='quotetop'>QUOTE(David Lundin @ 21 Mar 2009, 00:57:49) <a href="index.php?act=findpost&pid=536101"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag tycker vitt på Captiva funkar klockrent! Ser absolut inte billigt ut, jag tänker direkt på racing...
Krom däremot, hrrm
Skillnad på krom och högglanspolerad kant
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
sk8micke skrev:<!--quoteo(post=536112:date=21 Mar 2009, 09:00:42:name=Dinos)--><div class='quotetop'>QUOTE(Dinos @ 21 Mar 2009, 09:00:42) <a href="index.php?act=findpost&pid=536112"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=536101:date=21 Mar 2009, 00:57:49:name=David Lundin)--><div class='quotetop'>QUOTE(David Lundin @ 21 Mar 2009, 00:57:49) <a href="index.php?act=findpost&pid=536101"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag tycker vitt på Captiva funkar klockrent! Ser absolut inte billigt ut, jag tänker direkt på racing...
Krom däremot, hrrm
Skillnad på krom och högglanspolerad kant
är det verkligen d?ser likadantut i mina ögon!
Då har du inte sett högglanspolerad kant Tycker det är STOR skillnad!
Nickes gamla fälgar sitter på min bil nu för tiden Riktigt fina tycker jag själv med såna eller liknande fälgar till den färgen.
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.