Haha detta är det konstigaste jag vart med någonsin. Jag misstänkte att det först kunde vara en skiva så jag petade ytterst försiktigt med en liten liten elmejsel men jag vågade inte så mkt för jag ville inte sabba något och bli av med garantin. Så jag frågar Elvis idag om han läst något om det är nåt känt fel osv och så sa han dra ut hårddisk bla bla osv och sen det med kniven. Jag ba näää och tvekade men sen hämtade jag den och kände. I mitten var det helt tvärstopp men det liksom gick att köra in den mer på sidorna.
Till slut blir jag skitgrinig och kör in den en del och börjar röra runt för den gled ju ändå över det här stoppet i mitten, om än väldigt segt och det var grymt trångt. Jag vispar runt lite och trycker på EJECT...händer nada. Jag fortsätter och så trycker jag på EJECT igen och då tittar en CDskiva ut liiiitegrann och jag blir helt aplycklig. Mina systerbarn på 4 och 3 år älskar att leka i mitt rum (och tydligen morbrors saker) så de har tryckt in en skivjävel. Jaja vi får testa om det funkar så jag kör in nya spelet men det är exakt likadant...tvärstopp
Det lät ju förut som om man peta i en fläkt och förde massa oljud innan jag fick ut skivan så jag trycker igen men nu var det tyst och vafan ser jag...det kommer ut en skiva till och när den kommit halvvägs ut så kommer det ut två skivor till som satt ihop typ :huh: Ungjävlarna hade tryckt i FYRA skivor...inte konstigt att det tog stopp hahaha. Jag provade att stoppa in min skiva igen efter att ha tryckt på EJECT några fler ggr för att försäkra mig om att allt åkt ut
Det funkar kalas nu

En skiva...OK, men FYRA? :boff: