Detta har gnagt och retat mig så jävligt !
Tänkte kolla om det bara är jag eller om fler tänker och har vart med om denna skiten !!
Förstår mig inte på folk , både gammla gubbfan & yngre , det händer mig varje dag
Folk kör ut i vägrenen medvetet för att skvätta grus , de ser en bil som kanske sticker ut lite mera och vill helt enkelt jävlas
folk som kör om på motorvägen och går in 5 m framför !
Är folk så efterblivna och inte har koll , lr gör de så omedvetet ??
Min gissning av att döma är att de vill jävlas helt enkelt.
Vad är det med folk ute på vägarna ???????!!
- Yobaman
- Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
- Namn: Fredrik Tennberg
Ja det där känner jag igen allt för mycket. De som inte kan köra i en rak linje borde ju fan stämplas som olämpliga. Dessutom de svinen som inte använder blinkers i rusningstrafik och i kombination aldrig tittar över axeln innan de byter fil.
Det är för enkelt att ta körkort i Sverige, det klarar ju uppenbarligen vilken idiot som helst. Skulle haft mer som Finland har med att de måste lära sig att hantera bilen på konbanor och allt sånt. Finns ganska många finnar som är grymma förare. Tex Rally.
Det är för enkelt att ta körkort i Sverige, det klarar ju uppenbarligen vilken idiot som helst. Skulle haft mer som Finland har med att de måste lära sig att hantera bilen på konbanor och allt sånt. Finns ganska många finnar som är grymma förare. Tex Rally.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003