Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda träff Luleå ?
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
va väldigt länge sedan de var något här uppe då det inte finns så mycke aktivitet.. jag har tyvärr inte bilen här så.. men om vi är några stycken dyker jag gärna upp på en träff
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Har ställt av bilen för i år då snön ligger vit på marken här i kiruna, men nästa säsong hade varit kul. hur många HPC.are är vi norr om umeå??
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kanske kolla på vår träffen i piteå som race i norr anordnat, vet ej datum än?? Uphill hade ju ena deltävlingen där till norrlands fetaste gatbil förra året i alla fall, snyggt om vi ställt upp ett gäng där i år!!
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Träffas på Uphill är väl ett bra alternativ. Sen finns ju EDPS Pite och lite annat som man kan styra upp här uppe.
Vore ju även kul om vi kunde köra nån karavangrej och samla lite folk och köra neröver till någon av klubbens banträffar under sommaren.
Vore ju även kul om vi kunde köra nån karavangrej och samla lite folk och köra neröver till någon av klubbens banträffar under sommaren.
Christer Jernberg
Kollade runt lite Lördag den 2 maj är det vår träff i piteå, vilka är med på att sammlas upp och glida dit??
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Ordnas ju även blackrace/konbana?? i fällfors under eftermiddagen, och som vanligt grym crusing kväll i piteå under kvällen!
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Ska du ställa ut bilen?? hade vart fint om vi fått ihop 4-5bilar så kan vi förboka plats, fint och ställa upp alla under HPC...MickeCTR skrev:Jag finns i Piteå.
Ska på träffen ni pratar om, dyk upp vet ja!
Vilka kommer???
Jag är med med Vit Atr.
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Ja men det låter ju bra.. jag kommer ner så blir ju grymt med två vita hondor iaf.. vet ej om det blir fler hoppas på det!
Robert Orajärvi
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna
Kör Accord type R
HPC Norr Kiruna