Grattis till hojköpet Krister och Steffo!
Själv funderar jag på att börja på en Suzuki Sv650 eller Trajja 600TT bara för att dem är "billiga" att försäkra för mig på 24år och ändå rätt så underhållande för en nybörjare som mig
Koffe skrev:körkortet fixat idag, då ska man bara hitta en ktm 640 med
Han gillar att renovera motorer antar jagKrister skrev:Nice där Koffe, GRATTIS!
Men varför en sådan?

Dani, du kanske redan kollat och allt det men ändå, är du säker på att du inte får köra med trafikskolan även om du blivit av med kortet? Behöver ju inget körkort för att ta körkort.Dani skrev:Imorgon 15.45 har jag första körlektionen...eller vänta, jag får nog avboka den. 17.22 blev jag av med körkortet pga fortkörning på 70 väg så jag lär vänta 2 månader innan jag får övningsköra igen, 1 månad om jag har tur :wallbash:
Härligt Thomas, bara säga till sen när du har kortet så får vi ut och köra.Thomas skrev:Snart har jag också MC körkort
Är precis hemma från min intensiv kurs i Bollnäs, det blev 8 lektioner på 2.5 dagar. Mycket trevligt ställe med bra läraare och bra boende.
Dem har Suzuki bandit med abs, det underlättade väldigt mycket vid bromsövningar när det regnade
Ska snart tillbaka till bollnäs snart för 2 lektioner till sen uppköring där, kommer inte säga vilket datum
Dani, du kanske redan kollat och allt det men ändå, är du säker på att du inte får köra med trafikskolan även om du blivit av med kortet? Behöver ju inget körkort för att ta körkort.Krister skrev:<!--quoteo(post=550321:date=31 May 2009, 22:48:35:name=Dani)--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 31 May 2009, 22:48:35) <a href="index.php?act=findpost&pid=550321"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Imorgon 15.45 har jag första körlektionen...eller vänta, jag får nog avboka den. 17.22 blev jag av med körkortet pga fortkörning på 70 väg så jag lär vänta 2 månader innan jag får övningsköra igen, 1 månad om jag har tur :wallbash: