STi'n lär ju vara ett gäng snäpp vassare så den blir nog ingen besvikelse, själv är jag nöjd med min CTR dock
Bilmarknaden just nu?
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Det tycker jag är ett schysst byte! Har inte kört STi men WRX och även Legacy (rätt modeller iaf) är riktigt trevliga bilar! Farsans gamla WRX (-02) är den bil (tillsammans med BMW 330Ci) som varit närmast CTR i spontan körglädje och känsla i motor och växellåda som jag kört.
STi'n lär ju vara ett gäng snäpp vassare så den blir nog ingen besvikelse, själv är jag nöjd med min CTR dock
Senast redigerad av David Lundin den 31 juli 2009, 02:14, redigerad totalt 1 gånger.
Tror nog att de är främst konjunkturens fel, folk har inte råd att köpa leksaker när de inte vet om de kommer ha jobbet kvar.
Själv står jag och grubblar över om ett byte mellan min nya ctr mot en s2000 -03a. Är så orolig att de ska vara helt omöjligt sen och sälja bilen
Själv står jag och grubblar över om ett byte mellan min nya ctr mot en s2000 -03a. Är så orolig att de ska vara helt omöjligt sen och sälja bilen
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Måste vara ett riktigt bra byte, då en wrx sti står väl mycket högre i värde. Man får ju knappt tag i en GT från 99 för under 100 000krctr%micke skrev:Har fått en hel del bytes förslag via blocket... leon cupra, mitsubishi legnum vr4, 9-3 aero, mr2 turbo, bmw 328 m.m.
Byter min nu på lördag mot en impreza wrx sti -04a...
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
FK8
Kommer ju givetvis få punga ut en summa pengar ocksåPhR34k skrev:Måste vara ett riktigt bra byte, då en wrx sti står väl mycket högre i värde. Man får ju knappt tag i en GT från 99 för under 100 000kr
//Michael Fredriksson
//Upplands Väsby
//Subaru Impreza WRX STI
<a href="http://www.garaget.org/ctr-micke" target="_blank">GARAGET.org :: Subaru Impreza WRX STI</a>
//Upplands Väsby
//Subaru Impreza WRX STI
<a href="http://www.garaget.org/ctr-micke" target="_blank">GARAGET.org :: Subaru Impreza WRX STI</a>
ctr%micke skrev:Har fått en hel del bytes förslag via blocket... leon cupra, mitsubishi legnum vr4, 9-3 aero, mr2 turbo, bmw 328 m.m.
Byter min nu på lördag mot en impreza wrx sti -04a...
hehe typ alla dom där bilarna du räkna upp förutom imprezan har ja fått bytes förslag från också:)
Daniel Lindblom
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Vad är det för 9-3:a
Kanske min gamla. WAS237
Honda Civic Type R
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
FK8
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
FK8
Hejsan !PhR34k skrev:Vad är det för 9-3:aKanske min gamla. WAS237
du har inte lust att byta mot en saab 9-3 ss 04 med 250 hk!?
Mvh Gson
//Michael Fredriksson
//Upplands Väsby
//Subaru Impreza WRX STI
//Upplands Väsby
//Subaru Impreza WRX STI