Är det mig du syftar på?M Scotte skrev:Jag tycker nog att det är koolare med bilinbrott än västbergarånet. Ni som blivit drabbade av bilinbrott, var inte det riktigt koolt?
Jag har skrivit det för och skriver det igen för ni verkar ha jävla svårt att förstå, rån där de kommer öven en stor summa pengar o ingen kommer till skada :thumbup: go for it, power to you.
Men om nån tjack pundare kommer och traschar min bil för en stereo som han kan sedan sälja för 1000kr klart jag inte tycker det är coolt, men om han däremot hade kommit in i bilen utan att skada något och inte ens få igång bil larmet och sedan sno min stereo samt låsa efter sig. DÅ skulle jag säga, fan va coolt. En ninja gjorde intjack i bilen. Det skulle kosta mig mindre ifall han gjort så får då hade jag skitit i f-bolagen och gått och köpt mig en ny stereo bara.
Har du svårt att förstå kan jag kanske rita en liten serie tidning så DU och andra hpc:are förstår.
Vet inte ifall det har med vilken sorts uppväxt ni haft eller nåt men där jag växte upp så kände man alltid nån som vad bad boy o höll på med brott, ibland hängde man med. Ni verkar ha blivit uppväxta i fin villa område där alla känner varandra och man lämnar bil nycklarna i bilen under natten. Kanske därför jag kan tycka som jag gör och ni som ni gör.
Tycker ni har ett jävla sätt att inte respektera andra osikter bara för att jag tycker så här om det här rånet, är jag en dålig människa? Förtjänar jag att få bilen traschad, stulen stereo och förlora en hel del pengar?
Visst kan man argumentera om en sak, men att skratta åt mitt inbrott är inte att argumentera det är att håna någon.
Så fort man startar en tråd här på hpc så får ju mods komma in och rensa det är ett jäkla sätt måste jag säga. Har varit aktiv på nätet seden 1995 och har fan aldrig varit i så mycket tjafs som i detta forum, har varit på TPC, OPC osv osv aldrig något tjafs. Men här verkar ni skita fullstädigt att folk har andra åsikter än vad ni har. Så fort man är en outsider och tänker annorlunda eller har andra åsikter då gaddar ni ihop er och attackerar. Förvisso är det ett normalt betende hos människor som är rädda! ----We come in peace ----