FN2 Tråden
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Hej
Tänkte att alla som har FN2 CTRn kunde posta en bild på eran bil här!
eftersom man är ny här, vore det skoj och se hur många här som egentligen äger en FN2 på sidan.
har ni ingen bild, duger ett enkelt "hej!"

Tänkte att alla som har FN2 CTRn kunde posta en bild på eran bil här!
eftersom man är ny här, vore det skoj och se hur många här som egentligen äger en FN2 på sidan.
har ni ingen bild, duger ett enkelt "hej!"

Senast redigerad av Janu4ri den 16 oktober 2009, 02:08, redigerad totalt 1 gånger.
<a href="http://www.garaget.org/Helsingborg" target="_blank">Garaget.Org</a>
-
EG_project
Halllå där.
I november kommer min lilla CW-type-R
Ska bli najs att äntligen ratta honda igen.
/S
I november kommer min lilla CW-type-R
Ska bli najs att äntligen ratta honda igen.
/S
-
EG_project
Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?
smaken är som baken.. svårt att se de framför mig.. men helsvarta fälgar tycker jag personligen inte är snyggt (som på bilden) .. svarta fälgar e snyggt som fan.. men då måste man bryta i putsad alu eller liknande eller crome kant.. typ..EG_project skrev:Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?
är själv ute efter 19" blade fälgar till min.. tycker de är snygga.. mer i min smak..
ELLER

-
EG_project
smaken är som baken.. svårt att se de framför mig.. men helsvarta fälgar tycker jag personligen inte är snyggt (som på bilden) .. svarta fälgar e snyggt som fan.. men då måste man bryta i putsad alu eller liknande eller crome kant.. typ..Janu4ri skrev:<!--quoteo(post=563334:date=6 Sep 2009, 23:23:44:name=EG_project)--><div class='quotetop'>QUOTE(EG_project @ 6 Sep 2009, 23:23:44) <a href="index.php?act=findpost&pid=563334"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?
är själv ute efter 19" blade fälgar till min.. tycker de är snygga.. mer i min smak..
ELLER

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hehe mjo smaken e ju som baken:) Dina fälgar skulle jag sätta på en passat diesel som e toksänkt eller nått;)
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Schyssta rims!EG_project skrev:Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?
JDM - all day, every day
Jag PS:ade dit "Ace Bondfälgen", som jag tycker passar riktigt nice. Är dock tveksam till kvalitén och vikten på den efter att ha läst en tråd på garaget. Fälgarna på bilden sitter på min Golf i normala fall. Nu ligger de på lack. Ska ta & väga en fälg & se om det är så illa som det sägs. Nån som har nåt att säga om Acefälgar generellt?
Annars blir det Honda org, även om de väger bly också.

Annars blir det Honda org, även om de väger bly också.

Antonio Pozzi
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Du kan ju byta till dig ett par vita FN2 fälgar antonio, dem blir kanon på röd.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
på min svarta.. funderade på svart eller vitt oxå.. men de blir nog för svart och vitt bryter nog för mkt.. eller har jag fel ? man kanske kan måla kanterna eller nått.. får ta och snacka med en lackerare..M Scotte skrev:Du kan ju byta till dig ett par vita FN2 fälgar antonio, dem blir kanon på röd.
Senast redigerad av Janu4ri den 16 oktober 2009, 02:18, redigerad totalt 1 gånger.

</a>