Jag fick lite huvudvärk förra lördagen (för 9dagar sedan), tänkte inte mer på det men jag kan ju nämna att jag aldrg någonsin har haft huvudvärk innan i mitt liv, men hade även lite ont i huvet på söndagen och även på måndagen då jag till slut tog en Alvedon Forte 1g men det gjorde ingen skillnad. Dagen efter kändes lite bättre och jag tänkte att det kanske är för att jag har stressat rätt mycket på sistone. Men i onsdags var värken tillbaka och i torsdags gjorde det jävligt ont och jag tyckte att jag såg lite konstigt. ögonen hade lite svårt att fokusera, så då käkade jag Treo som faktiskt hjälpte mot huvudvärken
I fredags såg jag ännu sämre och kunde knappt köra bil, vilket jag givetvis inte skulle ha gjrort. Men så i lördags var värken olidlig så jag ringde till sjukhuset och fick en akuttid hos jourläkarna kl.1500. Fick först träffa en polsk läckare som skickade mig vidare till en läkare som hette Mario, han testade en Migränspruta på mig då både han och jag trodde att det var ögonmigrän jag hade, den hjälpte ingenting så då bar det iväg till Röntgen, efter en timme kom beskedet att jag har en svulst eller tumör inne i huvudet. Den sitter bredvid Hypofysen och klämmer även på mina synnerver. Det finns två olika metoder att behandla detta, antingen med medicin eller med operaration, jag vet ännu inte vad det blir för mig, men det låter på läkarna som att det måste opereras i Uppsala. Vi får bättre svar ikväll.
Så ni som söker mig angående delar, leveranser eller frågor får gärna återkomma om nån vecka eller två, jag behöver lugn och ro just nu. Däremot är stöd och support från mina kompisar välkommet.