Vad köpte du sist till dej själv
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Intressant att det man kommenterar på en ny dator är chassitjomppa skrev:tröttnade totalt på windows så jag köpte mig en MacBook Pro 13.3" 2.53ghz. Chassit känns jäkligt väljobbat då det är aluminium
Senast redigerad av Joakim Olsson den 3 december 2009, 09:49, redigerad totalt 1 gånger.
- Joakim Olsson
Ser riktigt schyssta ut för pengarna! Blev lite sugen på paketet med Centern nu bara för det... Näää mina CV får duga ett tag tillJimmy skrev:Dynavoice Challenger M65 EX v2
Intressant att det man kommenterar på en ny dator är chassitJoakim Olsson skrev:<!--quoteo(post=572948:date=2 Dec 2009, 20:07:16:name=jomppa)--><div class='quotetop'>QUOTE(jomppa 4 2 Dec 2009, 20:07:16) <a href="index.php?act=findpost&pid=572948"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->tröttnade totalt på windows så jag köpte mig en MacBook Pro 13.3" 2.53ghz. Chassit känns jäkligt väljobbat då det är aluminium
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
behöver inte kommentera på övriga egenskaperna på datorn då man vet hur det funkar om man ägt mac förut. berömde Chassit då jag haft 4 bärbara datorer med plast chassi och plasten för liv hela tiden och har sig när man använder datorn. och nu hörs det absolut ingenting förutom fläkten om man kör något tyngre program. härligt att ha igång 10 program o ändå ha 3gb ram minne free. något jag aldrig upplevt med windows
Civic Coupé EJ2 "JDM looker"
Beställde mig ett regpaket inatt...
<a href="http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=571" target="_blank">http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=571</a>
<a href="http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=75" target="_blank">http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=75</a>
Mvh,
Edit: Glömde en lien detalj: <a href="http://www.termoindustria.com/01_PG/schede/A1.htm" target="_blank">http://www.termoindustria.com/01_PG/schede/A1.htm</a>
<a href="http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=571" target="_blank">http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=571</a>
<a href="http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=75" target="_blank">http://www.cressi.it/2009/SchedeVedi.asp?id=75</a>
Mvh,
Edit: Glömde en lien detalj: <a href="http://www.termoindustria.com/01_PG/schede/A1.htm" target="_blank">http://www.termoindustria.com/01_PG/schede/A1.htm</a>
Senast redigerad av luckan den 3 december 2009, 12:51, redigerad totalt 1 gånger.
Kalle skrev:Hämtade mina nya skidor igår. Det blev ett par Salomon Shogun med sth14 som ska funka som single quiver skida i år, tror stenhårt på den. Nu får det bara börja snöa lite också.
har 700m till närmsta lift och backarna har varit öppna över 1 månad hör
Jodå SVT sänder och såg lite från det i helgen. Avis är jag, har skidabstinens utav bara..
De har dåligt med snö i Sverige än, skulle varit på Sälens skidtestarhelg nu helgen som var men ställde in då det knappt var nån snö. Hoppas på lite mer snö till damernas WC i Åre nästa helg, ska dit och titta och prova resten av årets nya skidor.
De har dåligt med snö i Sverige än, skulle varit på Sälens skidtestarhelg nu helgen som var men ställde in då det knappt var nån snö. Hoppas på lite mer snö till damernas WC i Åre nästa helg, ska dit och titta och prova resten av årets nya skidor.
Karl Samuelsson
- Joakim Olsson
Målet är väl dock inte att ha mycket minne ledigt, utan att allt flyter på brajomppa skrev:...härligt att ha igång 10 program o ändå ha 3gb ram minne free. något jag aldrig upplevt med windows
Målet är väl dock inte att ha mycket minne ledigt, utan att allt flyter på braJoakim Olsson skrev:<!--quoteo(post=573009:date=3 Dec 2009, 12:06:47:name=jomppa)--><div class='quotetop'>QUOTE(jomppa 4 3 Dec 2009, 12:06:47) <a href="index.php?act=findpost&pid=573009"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->...härligt att ha igång 10 program o ändå ha 3gb ram minne free. något jag aldrig upplevt med windows
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo det är ju det. därav jag köpte en mac.
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
Kalle skrev:Jodå SVT sänder och såg lite från det i helgen. Avis är jag, har skidabstinens utav bara..
det jag precis passar ju oxå in i tråden..
pröjsade nämligen precis biljetten till serre chevalier.. Åker 1/1 klockan 1.. haha (klockan 13 dock)
ska bli såååå sweet
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
så är de om man är urmakare.
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Lite bra att ha grejor till högtrycken:
10m förlängning, äntligen kan man flytta in högtrycken i ett skåp och få tyst på den.

En bläster grej till dito högtryck. Blästra fälgar kanske ?. Ja nåt kan man säkert ha den till

10m förlängning, äntligen kan man flytta in högtrycken i ett skåp och få tyst på den.

En bläster grej till dito högtryck. Blästra fälgar kanske ?. Ja nåt kan man säkert ha den till

Gammal räv...
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Nån frågade efter film på mini stärkarn som visa om den klara av nått
här kommer det bästa ja orka med =)
slutresultat jag e skitnöjd, har beställ 3stycken plus en lite värre så =)
<object width="425" height="350"><param name="movie" value=""></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
<object width="425" height="350"><param name="movie" value=""></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
här kommer det bästa ja orka med =)
slutresultat jag e skitnöjd, har beställ 3stycken plus en lite värre så =)
Senast redigerad av Jimmy den 8 december 2009, 22:54, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- Joakim Olsson
Sluta nu! Blir sjukt sugen på de där högtalarna! Riktigt snygga och verkar låta grymt bra för pengarna... tur de är slut i lager 
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Najs Cru! Första intryck? Känns som om en Hero ligger närmst till hands om jag skulle köpa en telefon idag 
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
va de inte du som skrev att iphone va skit
?
Elvis
- Joakim Olsson
Har haft min ett par veckor nu. Grymt bra lur!cru skrev:Blev en HTC Hero och nöjd!
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
Honda prelude VTI -97:)
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Grattis AHA !!!
Trodde du var förlorad, men då valde du rätt ny honda
Ingen bild ??
/Jocke
Trodde du var förlorad, men då valde du rätt ny honda
Ingen bild ??
/Jocke
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
tackar:P
har inte hunnit ta någon egen bild pga vädret.. men här är en från tidigare ägare:

har inte hunnit ta någon egen bild pga vädret.. men här är en från tidigare ägare:

Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Featherweight skrev:tackar:P
hahaha en gävle bil, gävles mest kända fotoplats åxå =)
grattis men gör mig en tjänst sätt för fan aldrig på dom där däcken igen, har garva ihjäl mig varje gång ja har sett bilen, sen kan du ju fixa BRÖÖÖÖL ljudet åxå =)
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Sluta hata för fan Jimmy. Grattis mannen! 
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014