Help Bitte !!! i södertälje
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
Har hittat ett golvvärmesystem i Södertälje till bra pris..
dock e ja av den paranoida sorten så ja föredrar om någon kan åka dit å köpa det.. få en kartong me tegelstenar på posten känns inte lika roligt...
så.. finns de någon i Södertälje eller någon som har lust att brumma dit å köpa skiten för mig ??
ja har SEB samt Nordea å överföring sker ju direkt för dom som har samma...
å finns de någon som skall från stockholm till göteborg närmaste veckan så vore transporthjälp oxså trevligt..
dock e ja av den paranoida sorten så ja föredrar om någon kan åka dit å köpa det.. få en kartong me tegelstenar på posten känns inte lika roligt...
så.. finns de någon i Södertälje eller någon som har lust att brumma dit å köpa skiten för mig ??
ja har SEB samt Nordea å överföring sker ju direkt för dom som har samma...
å finns de någon som skall från stockholm till göteborg närmaste veckan så vore transporthjälp oxså trevligt..
SMacke #364
Åker förbi södertälje på lördag eftermiddag om det funkar.
Har ingen aning om golvvärmesystem så om du vill att personen ska vara kunnig så är jag inget bra alternativ.
Men tyvärr så ska jag bara till Trosa så frakten kan jag dock inte hjälpa till med.
Har ingen aning om golvvärmesystem så om du vill att personen ska vara kunnig så är jag inget bra alternativ.
Men tyvärr så ska jag bara till Trosa så frakten kan jag dock inte hjälpa till med.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
Kan tyvärr inte idag. Har i ett svagt ögonblick lovat att jobba över... 
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- smacke
- Kontakt:
men hallåååååå.... nån dj*vla nytta skall man väll ha för att stått ut me alla odrägliga noll-åttor under alla dessa år ?!? 
ingen som kan ??
nettan e en guldklimp å kan på söndag å killen har lovat att hålla den tills dess, men kan någon innan så vore de kanot..
ingen som kan ??
nettan e en guldklimp å kan på söndag å killen har lovat att hålla den tills dess, men kan någon innan så vore de kanot..
Senast redigerad av smacke den 28 januari 2010, 00:58, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
ziggy skriver ju för helvete lördag, det är tidigare...bara så du vet...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
- smacke
- Kontakt:
de e en privatperson så då funkar de väll inte ??
bussgods funkar, men ja tror att de väger en 15-20 kilo så frågan e hur man paketerar bäst..
har ev en polare som skall upp i nästa vecka å då e iaf frakten löst..
bussgods funkar, men ja tror att de väger en 15-20 kilo så frågan e hur man paketerar bäst..
har ev en polare som skall upp i nästa vecka å då e iaf frakten löst..
SMacke #364
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
<a href="https://www.internetgirot.se/betala" target="_blank">https://www.internetgirot.se/betala</a>
Kortfattat: Gör så att han inte får pengarna förän du hämtat ut paketet. Men du har redan betalat, så han vet med säkerhet att han får betalt sålänge han skickar grejjerna.
Kortfattat: Gör så att han inte får pengarna förän du hämtat ut paketet. Men du har redan betalat, så han vet med säkerhet att han får betalt sålänge han skickar grejjerna.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Du är välkommen till Sthlm. Det kan vara lite ensamt i Sthlm ibland 
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
jooo men de e på senare dagar jag börjat fått tycke för den lite finare sorten...lagrad så att säga
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal