men fruktansvärt många hdr bilder ser fucked up ut och helt overkliga. mer som dataspel eller med plastfilm över
om de är editerade fel.

Nu ska jag inte fortsätta HDR pratet i denna tråd, men jag måste flika in med att jag är imponerad över att fotografen lyckas ta flera bilder med olika exponeringar på en bil som rullar. För ni menar inte att HDR är raw-bilder där man i efterhand "exponerar" bilden med olika och lägger ihop dem?Jimmy skrev:Är man duktig på HDR så blir det bra är man kass så ser det fucked up ut
HDR
(bild på bil som rullar)

crux skrev:Hej
Enda ett norsk medlem. Ble invitert inn her av EG_project (Sebastian) etter at han hjalp meg med litt design på s2k'n.
Her er mine to biler, EK4 og mitt nye project s2k![]()
Eisenhut skrev:Sådärja... Nu har fälgarna blivit omborrade och testmonterade. Har en hel del arbete kvar med inpassning mm... Men det blir nog bra till slut.

D%No skrev:^ ^ Det gillar jag !! En som använder sin bil året runt !! Ställa av bilen är bögigt !

Andreas79 skrev:<!--quoteo(post=578968:date=31 Jan 2010, 12:54:26:name=D%No)--><div class='quotetop'>QUOTE(D%No 4 31 Jan 2010, 12:54:26) <a href="index.php?act=findpost&pid=578968"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->^ ^ Det gillar jag !! En som använder sin bil året runt !! Ställa av bilen är bögigt !

Du har låååååång väg ner till min höjdNitraM skrev:OH NOOO!!!
Hur ska jag kunna förklara för min flickvän att jag är bög? bara för att jag inte kör min sommarbil på vintern?
måste jag göra slut? O.o
men visst, min vinterbil är ju inte direkt mycket högre än D-no's.
Edit: la in två bilder
Min VinterBil.
Skottat bort snö från den och runt den i över 30 min.

då har jag problemet att rejsbilen äger mamma och min bruksbil/pendlar bil äger jag.. och rejsbilen kör jag inte på vintern, för då skulle jag inte hinna meka klart den...D%No skrev:Alltid lika lätt å trigga igång folket på denna sidan :drool2: Okej då jag ger mig det är inte bögigt !! Det är feminint !!
Riktiga män kör ALLTID sin bil !
då har jag problemet att rejsbilen äger mamma och min bruksbil/pendlar bil äger jag.. och rejsbilen kör jag inte på vintern, för då skulle jag inte hinna meka klart den...Fixxe skrev:<!--quoteo(post=579008:date=31 Jan 2010, 19:08:36:name=D%No)--><div class='quotetop'>QUOTE(D%No 4 31 Jan 2010, 19:08:36) <a href="index.php?act=findpost&pid=579008"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Alltid lika lätt å trigga igång folket på denna sidan :drool2: Okej då jag ger mig det är inte bögigt !! Det är feminint !!
Riktiga män kör ALLTID sin bil !