Varför sålde du din CTR?

ENBART för motorrelaterade topics
ricci

Skulle vara intressant att veta varför ni som ägt CTR EP3 valde att sälja bilen?

bilen är ju väldigt uppskriven vad det gäller kvalite slitstyrka och köregenskaper, och har fått väldigt bra kritik,

Så varför säljer man då vidare denna bil?

hur tänkte du?
Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Samma sak som gäller för alla andra bilar. Man tröttnar helt enkelt. Därför jag sålde jag min EP3´a iaf.
Gammal räv...
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Jag tror folk säljer sina bilar oavsett modell,märke är samma:

Tröttnar
Ekonomi
Ändrade förhållande
Önskan om annan typ av bil
Sedan finns det persontypen som alltid byter bil oavsett anledning
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
blom_
Bil: Ctr Fn2
Namn: Martin Blomquist

Jag har iof inte sålt någon ep3, men jag ser det som att det är ju alltid roligt med en nyare bil om man har pengarna över lixom.
Dock tråkigt då i detta fall för er som verkligen inte gillar fn2 å "bytt upp" er.
Sen säljer ju endel folk av bilarna när dom gått långt med, å byter till en lågmilare ist lixom.
Follow your nose your nose knows...
YASH
Kontakt:

Ville testa 4x4
Only M Matters
SAUD
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic

Tröttnade helt enkelt efter 3år...Det var enda anledning!
Saud Omerovic
Bil: Accord Type-S
Namn: Christer Carlsson

Jag tyckte den började kännas omodern samtidigt som de hade bra pris på accord SE just då.
Sen ska jag erkänna att jag kände mig lite för gammal :-) för att ha en sådan bil, väldigt många yngre som kör ctr...lite fånigt, men så är det. Tur att steffo är med och suddar bort den stämpeln...

Scotte har nog listat det ganska bra. Generellt tror jag att det är kul att prova något annat samt ekonomi som ligger i topp. Många kanske inte tänker på att försäkringen är dyr för ctr.

Sedan är den inte är värst i sin klass längre.
Men det är fortfarande en mycket rolig bil! Ibland längtar man tillbaka...hade jag haft kvar den skulle jag bytt 6:an till accordens för att få långfärdskomfort. Det är också en av orsakerna till att jag sålde, den är väldigt högljudd i farter runt 130. Men detta verkar vara olika från person till person.
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Användarvisningsbild
Mordiiax
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Jag var riktigt nöjd med min bil men det funkade inte att ha samma bil som pendlingsbil, jobbarbil, vinterbil och banbil.
Så det blev en CB8 och en EG5 istället för att dela på bördan :)
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

scotte... syftar du på mig nu? :P

jag sålde iaf min för att de var dax för något annat... av alla hondor jag ägt (och de är några stycken om du läser nedan).. så är ctr:en den jag matat absolut flest mil i under min ägo.. strax över 3000mil blev de.. njöt av varenda en av dem! :)

edit.. som referens har jag kört ca 1700mil i den som kommer närmast efter ctren.. ;)
Senast redigerad av TriXiE77 den 18 januari 2010, 23:56, redigerad totalt 1 gånger.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Namn: Martin Scotte
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Hur kan man inte mena dig i en sådan här tråd?=) I en parodi på Micke fröjdfeldt så tar han nycklarna till nyinköpta Hondan med höger hand och skickar vidare dem med vänsterhanden till en annan köpare. Skulle du göra ett; - Mitt senaste inköplägg varje gång du köpte en ny Honda så hade du blivit bannad av spamboten på nolltid.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Varför säljer man en CTR?
Vad är meningen med livet?
Hur gör man för att hitta den rätta?
När vet man att man hittat den rätta?
Vad händer när man dör?

Det finns många stora frågor att grubbla över här i livet. Själv hoppar jag över en av de frågorna genom att inte sälja min CTR helt enkelt ;)
Senast redigerad av Steffo den 19 januari 2010, 00:04, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Malkolm
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Jag skrev en tråd om varför jag sålde min ep3 för ett par år sedan, tråden kan ni läsa här: <a href="index.php?showtopic=31335&hl=nackdelar+ ... e+fördelar" target="_blank">index.php?showtopic=31335</a>

Men detta var några av orsakerna, kan tillägga att jag hellre körde CRX-86a då den var roligare!

- Ful.
- Placeringen av vxlspake är så ful! (men grymt skönt att växla med).
- Ingen stolsvärme
- Ingen taklucka
- Dålig svängradie
- Fläkten går inte att ha högre än på första läget för då låter den som en helikopter
- Elservo, dålig känsla
- Styrningen, spårar som attan.
- Orginaldäcken, Bridgestone, högljudda och spårar ordentligt.
- Stolarna är för höga, man sitter högt som i en minibuss.
- motorrummet blir skitigt hela tiden, kommer in hur mycket skit som helst.
- vxlknoppen, iskall på vintern, kokhet på sommarn.
- Passagerarstolen går tillbaka till Neutralläge efter varje gång man fält fram den.
- tight och hård panel för knäet och smalbenet att luta mot för Gasbenet.
- Ingen LSD.
- Ful instrumentpanel, helst de stora silvriga mittpartiet vid stereo/fläktreglage.
- Hjulhopp i framvagn vid starter, hjulhopp eller hårdare motorkuddar med vibrationer som följd? Bläe.
- Varvar för mycket på 6an för att vara behagligt i motorvägsfarter.
- Inget Kupéfilter orginal ifall bilen inte har AC.
- Ingen klocka.
- Fula Framlysen
- Ful, kort motorhuv
- Fula framskärmar
Senast redigerad av Malkolm den 19 januari 2010, 02:32, redigerad totalt 1 gånger.
Jontis
Namn: JonasSundgren

Efter 6-7år och 13000 mil fick vi barn.
Vagnen fick knappt plats där bak och det var j-vligt jobbigt att bara ha 2 dörrar.
Kommer förmodligen skaffa en som andra bil så småning om.

Hur man kan tröttna på den fattar jag inte...
Jag kunde fortfarande få gåshud och glädjetårar av den efter så lång tid.
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Användarvisningsbild
Yobaman
Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
Namn: Fredrik Tennberg

Jag har ju då min kvar men håller med om vissa saker som malkolm skriver, mest smått som växelknoppens extrema temperaturer men det där med taklucka saknar jag allra minst av allt på en bil.

Stolarna förstår jag inte hur de tänkte men mina båda fram är ju sparco så har inte det problemet. Nya FN2 har väl precis samma idioti med att stolarna går tillbaks till default så fort man fällt dem?
Originalstolar tycker jag dock är jävligt snygga så skulle inte ha något emot att stoppa in dem igen men mina nuvarande ger en låg sittpunkt samt skönt kramande i kurvor :)

Utseendet håller jag dock inte med om då jag gillar det. Tycker nya FN2 är vulgär i utseendet och den ser ut som att den väger 2 ton.

Jag kommer byta så småningom självklart och detta pga att det kommer barn förr eller senare och då är det omöjligt att ha den. Skulle gärna köpt en nyare CTR då och kanske ha en extra bil som vardagsbil men nu finns ju, i mina ögon, inga fina ctr som nytillverkas så det går bort.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
Användarvisningsbild
StockholmsJOCKE
Bil: ITR DC2
Namn: Jocke
Been thanked: 3 times

Malkolm har rätt i mycket av det han skriver, även om jag inte håller med om att den är så himla ful som han tycker ;)

Sen går det att råda bot på mycket av det som räknas som minus i Malkolms inlägg, och Malkolm vet precis hur man gör :D

Jag är fruktansvärt gammal men jag kommer behålla min ett bra tag till, för det är en riktigt rolig bil att busa runt med !

/Jocke
Användarvisningsbild
xzbatt

- Ful. = Smaksak
- Placeringen av vxlspake är så ful! (men grymt skönt att växla med). = Sant men det gör inget pga att det är så skönt att växla så
- Ingen stolsvärme = Behövs väl inte på sommaren
- Ingen taklucka = Behövs inte med AC plus att det väger onödigt mycket
- Dålig svängradie = Det har den och kan vara lite drygt men det är en vanesak, Testa en gammel evo och säg det igen:D
- Fläkten går inte att ha högre än på första läget för då låter den som en helikopter = Du kör väl ingen fläkt på högre än 1a läget?
- Elservo, dålig känsla = Faktiskt enligt mej väldigt bra styrkänsla.
- Styrningen, spårar som attan. = Beror på däck och hjulinställning
- Orginaldäcken, Bridgestone, högljudda och spårar ordentligt. = Vet jag inget om men det går alltid att byta däck, som du gjort på din
- Stolarna är för höga, man sitter högt som i en minibuss. = Hehe ja det är irriterande tycker jag, men skönt för höftprotes folk:)
- motorrummet blir skitigt hela tiden, kommer in hur mycket skit som helst. = Väldigt dumt byggt med styrstagen och helt öppet
- vxlknoppen, iskall på vintern, kokhet på sommarn. = Lätt att åtgärda om man hatar det.
- Passagerarstolen går tillbaka till Neutralläge efter varje gång man fält fram den. = Kanske drygt den gången man skjutsat
- tight och hård panel för knäet och smalbenet att luta mot för Gasbenet. = Passar mej bra, crx vt är riktigt jobbig på det sättet
- Ingen LSD. = Ganska dåligt argument med tanke på att nästan ingen bil har det orginal
- Ful instrumentpanel, helst de stora silvriga mittpartiet vid stereo/fläktreglage. = Smaksak
- Hjulhopp i framvagn vid starter, hjulhopp eller hårdare motorkuddar med vibrationer som följd? Bläe. = Det är lite tråkigt
- Varvar för mycket på 6an för att vara behagligt i motorvägsfarter. = Går att åtgärda
- Inget Kupéfilter orginal ifall bilen inte har AC. = Köp en bil med AC
- Ingen klocka. = Köp en stereo med klocka
- Fula Framlysen = Smaksak
- Ful, kort motorhuv = Smaksak
- Fula framskärmar = Smaksak
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Jag måste bara kommentera malkolms analys av negativiteter...

- Ful. Snygg i mina ögon
- Placeringen av vxlspake är så ful! (men grymt skönt att växla med). instämmer. Ergonomin tycker jag dock uppväger utseendemissen
- Ingen stolsvärme Inget jag tänker på eftersom min röv blir varm ändå efter 30 sekunder
- Ingen taklucka Det ser jag som positivt
- Dålig svängradie Uj ja! Rent av usel
- Fläkten går inte att ha högre än på första läget för då låter den som en helikopter Instämmer
- Elservo, dålig känsla Ska enligt något jag läst vara bättre på faceliften. Jag tycker iallafall känslan är helt OK, men inte i topp. Dock inte dålig
- Styrningen, spårar som attan. Fel originaldäck är ett faktum
- Orginaldäcken, Bridgestone, högljudda och spårar ordentligt. Fel originaldäck är ett faktum
- Stolarna är för höga, man sitter högt som i en minibuss. Instämmer delvis. De borde ha varit lägre även om jag tycker att minibuss är att överdriva
- motorrummet blir skitigt hela tiden, kommer in hur mycket skit som helst. Detta har jag konstigt nog inga problem med trots över 10 000 mil. Jag pysslar om mitt motorrum varje tvätt med en traqsa och det blir inte alls farligt skitigt annat än om man kört tex grusväg vilket gör att det dammar satan
- vxlknoppen, iskall på vintern, kokhet på sommarn. Avhjälpes enkelt med en läderklädd knopp.
- Passagerarstolen går tillbaka till Neutralläge efter varje gång man fält fram den. Idiotiskt och märkligt ja.
- tight och hård panel för knäet och smalbenet att luta mot för Gasbenet. Inget jag tänkt på trots riktiga långkörningar
- Ingen LSD. Går ju att avhjälpa. Inte så många andra bilar i den klassen som hade heller för den delen.
- Ful instrumentpanel, helst de stora silvriga mittpartiet vid stereo/fläktreglage. Smaksak. Det var ju coolt när det kom.
- Hjulhopp i framvagn vid starter, hjulhopp eller hårdare motorkuddar med vibrationer som följd? Bläe. Detta är faktiskt en av de stora missarna. Jag tror att man måste ha andra bussningar i hela framvagnen för att helt bli av med problemet.
- Varvar för mycket på 6an för att vara behagligt i motorvägsfarter. Jag tycker att det är acceptabelt och det gör dessutom att det är lite lättare att hålla nere farten eftersom man inte vill åka runt på 5000 varv.
- Inget Kupéfilter orginal ifall bilen inte har AC. En annan helt fantastisk miss av Honda. Men som kostar typ 100 spänn att åtgärda.
- Ingen klocka. Men utomhustempmätare har min, vilket jag uppskatar mer
- Fula Framlysen Olika betraktare har olika åsikter...
- Ful, kort motorhuv
- Fula framskärmar

Jag skulle vilja lägga till ett par saker som verkligen är dåligt på riktigt och som inte är jätteenkla att åtgärda.

-Lacken är tunn som gladpack och extremt känslig på alla sätt och vis.
- ABS:en går i för lätt och förlänger bromssträckan avsevärt på typ alla underlag. Enda fördelen är att man alltid kan svänga och bromsa samtidigt. Även nu när det är slaskigt så kan jag förkorta min bromssträcka genom att dra i handbromsen vid full inbromsning och låsa bakhjulen. Det är inte rimligt. På torr asfalt är bromssträckan kass eftersom ABS:en börjar jobba på tok för tidigt. Jag har varit nära att köra av vägen på bankörningar eftersom ABS:en hoppar i mitt i en kraftig inbromsning och bilen plötsligt känns nästan som att den börjar accelerera.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Användarvisningsbild
Yobaman

Jag håller med steffo på allt förutom följande:

Fläkten - tycker den fungerar väldigt bra och på läge 2 är den tyst nog för mig. Mycket annat som dränker det lilla ljudet och behöver aldrig köra på högre lägen.

Kupéfilter - min hade inget trots AC, väldigt märkligt. Även då de inte stoppar i det för att AC fattas, det är knappast en kostnadsfråga.

Motorrummet - Blir skitigt som fan för mig.

Däcken - Tycker Potenza fungerar skitbra för vardaglig buskörning och liknande, bra fäste och styv känsla.

Växelspaken - Tycker jag inte är fult, det enda folk reagerar på är att de tror det är obekvämt att ha den där men det är precis där den ska sitta. Vansinningt att ha den på golvet som alla andra.
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

Scotte.. de finns en spambott här alltså? :P lite sugen på att testa den... lägga upp bilder på mina nyinköpta bilar.. och efter varje gång jag sålt dem... ;)
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic

Jag hade min EP3 i 3år och än idag jag saknar den bilen,fantastiskt rolig bil! Jag gillar skarpt både EP3 och FN2,utseenden man kan disskutera i evighet,men för mig det som är absolut viktigaste är körglädjen.
Med tiden jag kommer att köpa en EP3 igen och den kommer att användas på banan.
Saud Omerovic

Vi sålde den helt enkelt för att frugan blev gravid... den är rolig som få men funkar inte lika bra med nyfödd.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Seeage

Jag sålde för att jag ville ha en nyare bil, hade CTR från 04 till 08. Ångrar mig varje gång jag sätter mig i nya bilen och vill ösa på lite :(

Köpte en Accord Type S istället som visserligen är hyfsat rolig och snabb fast då får man jämföra med en annan kategori. Inte i närheten av EP3.
Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Bara jag som blev lite besviken på EP3´an då ? Tyckte den var tråkig att köra.

På nåt konstigt sätt var min MB6´a mycket roligare. Kändes iaf så. Var ingen riktig "Honda" känsla i EP3´an
Senast redigerad av Chrille79 den 1 februari 2010, 19:18, redigerad totalt 1 gånger.
Gammal räv...
Användarvisningsbild
xzbatt

Något som jag tycker är med Ep3án är att den inte är som någon av dom äldre hondorna med wishbone upphängning att köra.

Jag tycker att min ep3 är orolig och svårkörd men när man kör den hårdare så inser man att den inte är orolig utan att den bara kräver mer försiktighet och bestämdhet än vad en äldre honda gör som man kan slänga med hursom och det funkar oftast ändå.
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Användarvisningsbild
Yobaman

xzbatt skrev:Något som jag tycker är med Ep3án är att den inte är som någon av dom äldre hondorna med wishbone upphängning att köra.

Jag tycker att min ep3 är orolig och svårkörd men när man kör den hårdare så inser man att den inte är orolig utan att den bara kräver mer försiktighet och bestämdhet än vad en äldre honda gör som man kan slänga med hursom och det funkar oftast ändå.

Håller med om att den känns lite.... Svårt att hitta ordet men svårkörd tycker jag inte utan snarare hetsig isåfall. Den känns bäst när man pressar den tycker jag. När man släpper lös den då kommer mer precision och känsla och då är den hur kul som helst :)
Senast redigerad av Yobaman den 1 februari 2010, 23:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
StockholmsJOCKE
Bil: ITR DC2
Namn: Jocke
Been thanked: 3 times

Chrille79 skrev:Bara jag som blev lite besviken på EP3´an då ? Tyckte den var tråkig att köra.

På nåt konstigt sätt var min MB6´a mycket roligare. Kändes iaf så. Var ingen riktig "Honda" känsla i EP3´an
Är en vanlig kommentar från gamla Honda rävar att EP3´an inte är en riktig Honda Type R och i de flestas ögon det svarta fåret i familjen, många av er som haft en men ingen som har kvar sin.
Jontis är den person som dyker upp i mitt huvud som jag klassar som en gammal HPC räv som haft kvar sin CTR´n riktigt riktigt länge och inte sågar modellen vad jag kunnat se.

Sen att Xzbatt gått från gammel Hondor som bla "SMOKEY" till att köpa sig en CTR är kul att se. Inte en allt för vanlig väg att gå , så något måste den ju ha ;)

Bristerna är rätt så uppenbara och väldokumenterade i en massa trådar gällande EDM modellen, men mycket av detta går att rätta til som LSD osv. Sånt som är svårare att göra något åt är styrningen som många inte tycker om osv osv.

Men det jag skulle vilja är om någon skulle kunna beskriva den "känslan" som många inte tycker att EP3´an har. Tyvärr har jag alldeles för liten erfarenhet om dom äldre modellerna, för om jag ska hårddra det hela så är min uppfattning att jag inte ens varit och smakat eller nosat på vad Honda har att erbjuda.

Eller är jag ute och cyklar helt !?!?!?!

/Jocke
Jontis
Namn: JonasSundgren

Frågan är om jag räknas då jag hittade Honda via EP3:an. ;)
Frågan är hur det ska kännas för att det ska vara Honda känsla?

Har en, som många skulle betrakta som en "äkta", Honda nu som
tyvärr inte lyckas charma mig som CTR:n gjorde...

Det jag skulle kunna racka ner på är servot som jag ibland upplevde som att
det slutade funka i vissa extrema korta situationer.

Svårkörd och orolig tror jag är justerbart. ;)
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
christer_carlsson
Bil: Accord Type-S
Namn: Christer Carlsson

Är det så många som "sågar" sin gamla ctr då? Är det inte mest "de andra" med äldre hondor som sågar den :-)

Jag kommer alltid att tänka på den med positiv inställning, en fantastiskt rolig bil och jag ångrar inte det köpet. Har inte kört någon gammal modell att jämföra med..

Att det inte anses som en riktig type-r är nog mest att den japanska varianten var något värre med 20hk extra och lsd. Även att den byggdes i england kändes inte riktigt jdm. Jo, har ni en ctr som är orolig behövs det en hjulinställning eller så har ni för feta fälgar...sedan får man räkna med att hålla lite extra i ratten på dåliga vägar med en sådan bil, men när vägen var ok låg min hur stadigt som helst.
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Användarvisningsbild
Yobaman

Stadigheten kan jag inte säga något ont om. Med schyssta däck på och bra väg så kan man ligga fort och den ligger som ett strykjärn. Den blir ostadig med vinterdäck på tex även om de är lågprofil men det säger ju sig självt att vinterdäck är kass. Med mina så blir bilen orolig i 160 på schysst väg men kör aldrig speciellt fort på vintern ändå.
Menar att med schyssta däck så kan man ligga 180 utan problem även om det är olagligt och man oftast inte kan det osv.
Malkolm
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

bilen är stadig ja, men känslan i ratten är allt annat än stadig, prova tex att släppa ratten i en rondell och se vad som händer, på "vanliga" bilar så brukar bilen styra rätt ut så att om du släpper ratten vid rätt tillfälle så hittar bilen ut själv ur rondellen, men icke en ep3 för där ligger elservon och håller i ratten och spåren i vägen har en avgörande betydelse för vad som händer.

Jag körde alltid med orginalfälgar på min CTR både till sommar o vinter, så jag hade varken fel ET eller bredd.

För förstagångs ägaren av en Honda så måste ju ep3an var gudomlig, och det är väl som ungdomskärleken att den första man hade var den bästa även om man idag har en helt annan syn på det. EP3an lär ju vara sportig som fan om man aldrig har kört nån Honda förut, men tyvärr föll den mig inte alls i smaken, lite som S2000. För jag tyckte att s2000 var en vettig bil som var snygg men med kass motor, och ep3an var en kass bil men med bra motor o vlåda..
Det är dem enda två Hondor som jag har ägt som jag inte gillade, alla andra har varit bättre. Det händer rätt ofta att jag kör CTRer, tex för en vecka sen så körde jag Jockes (GTBM) och det är en sådan jäkla kul liten busig bil som är inspirerande att köra, så fort jag fick syn på lite bar asfast så vart det VTEC på engång! fan vad skoj! Men det tog bara 5min tills mitt knä börjar att värka och jag måste parkera och märka av svängradien, och lagom tills dess så har man fått tinnitus och huvudvärk..
Senast redigerad av Malkolm den 3 februari 2010, 12:31, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar