jaaa... eller HTC desire utan "sense"... men jag tror inte det finns waf nog just nu.Mordiiax skrev:Nexus One, någon?
Mobiltelefon vilken ska man ha?
-
cru
- Bil: EG6 Vanilla!
- Namn: Andreas Selahn
Tjejen köpte den samtidigt som jag köpte Heron och jag blev också lika förvånad över vilket bra köp det var.. Ingen rolig lur om jag skulle få välja men helt klart värt pengarna!Thomas skrev:Måste tipsa om en billig telefon för det har nog ingen gjort tidigare.
Jag och brorsan köpte en telefon åt våran lillebror i julklapp, han är 13år.
Vi köpte en Samsung Samsung GT-S5230 för 1699kr <a href="http://www.expert.se/product/product.aspx?id=3798018" target="_blank">http://www.expert.se/product/product.aspx?id=3798018</a>
Blev sjukt imponerad av att en så billig telefon kunde ha en "3" stor pekskärm med bra upplösning och inte alls seg i menyerna.
Den spelade upp filmer riktigt bra och lät bra också. Okej att den saknar 3g, WiFi och blixt till kameran som inte var så bra.
Den är verkligen värd varenda krona, köpte till en 6gb minnes kort också.
Android blir bara större och större..
Asse: det finns små grejer man kan göra för att få batteritiden att bli bättre. Även byta rom osv osv. Ja, finns mycket att pilla med.
Swedroid.se är en mycket bra sida. Även jag är rätt aktiv där vid namnet "crewz"
Senast redigerad av cru den 17 februari 2010, 16:40, redigerad totalt 1 gånger.
Apps ja... Vet inte ens vad som finns till någon av dem.
Är inte så jätteintreserad av mobiler egentligen.
iPhone finns med enbart för att de skapat ett ha-begär hos mig.
En ball pryl man vill ha helt enkelt.
Sation verkar ha en grym kamera vilket jag efter funderingar värdesätter högt.
Jag slö surfar aftonbladet och facebook i mobilen när jag har tid över.
I övrigt rings, messas och fotas det med mobilen i dagsläget.
Har just nu inget behov av att synca hela livet och allt där omkring mellan mobiler och datorer.
Men vem vet... Kanske kan skapa det behovet.
Är inte så jätteintreserad av mobiler egentligen.
iPhone finns med enbart för att de skapat ett ha-begär hos mig.
En ball pryl man vill ha helt enkelt.
Sation verkar ha en grym kamera vilket jag efter funderingar värdesätter högt.
Jag slö surfar aftonbladet och facebook i mobilen när jag har tid över.
I övrigt rings, messas och fotas det med mobilen i dagsläget.
Har just nu inget behov av att synca hela livet och allt där omkring mellan mobiler och datorer.
Men vem vet... Kanske kan skapa det behovet.
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Hur många av dessa används av folk och hur många är såpass viktiga? Det är ungefär som tusen sorters Cola, varför?Charly skrev:några tusen program på Satio mot över 100.000 på iphone?
S60 anser jag vara ett oerhört trist gränsnitt men det är en smaksak.
Vill du ha en SE så rekommenderar jag istället X10 (med android) som är på ingång, annars hade jag köpt iphonen.
Jag instämmer med Jontis här, ni får självklart göra precis vad ni vill med era mobiler men "ett par tusen mot över 100.000" är lite komiskt. Hur många av de programmen är vettiga användbara program?
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Appsen i sig skapar ju behovet om dom är tillräckligt bra 
Jag har tex apps för att : OS-tablå, kodminne, valutakurser, anteckningar, tv-tablå, prisjakt, enhetsomvanldare, webradio, eniro mm mm
Cru, jodå jag har allt koll på Swedroid. Däremot så är jag lite tveksam till att roota om den då jag litar på att utvecklarna av Android vet bäst själva hur den ska fungera. Samma sak som att folk kommit fram till att en "taskkiller" är onödigt då det är bäst att Android sköter det själv.
Jag har tex apps för att : OS-tablå, kodminne, valutakurser, anteckningar, tv-tablå, prisjakt, enhetsomvanldare, webradio, eniro mm mm
Cru, jodå jag har allt koll på Swedroid. Däremot så är jag lite tveksam till att roota om den då jag litar på att utvecklarna av Android vet bäst själva hur den ska fungera. Samma sak som att folk kommit fram till att en "taskkiller" är onödigt då det är bäst att Android sköter det själv.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Jag kan rekommendera dig att roota asse om du vill kunna köra tether via USB/BT/WIFI bl.a sen kör jag på 1.6 nu och snart 2.0/2.1 om nu cyanogenmod backportar tillräckligt.
Annars är det sant, tjejens Magic kör vanilla och den går finfint för det.
Dani, allt är upp till egna behov, men det finns ett begrepp som lyder "there´s an app for that". Och det händer att jag kommer på något jag vill göra, laddar ner en app och så kan jag lösa uppgiften.
Just nu har jag :
Valutakursprogram
Notepad
Alarmklocka
Bambuser
Barcode-scanner/Prisjakt
Calculator
Calender
Countdown-alarm
Gmail/Email
Google Talk
Google sky map
Google maps
Google translate
NetCounter
Sms-backup (backupar alla dina sms in i din gmail)
Snowstorm, väderleken direkt på startskärm från yr.no
Sms-biljett, bara att klicka ett alternativ så har du en biljett
Eniro
Stopwatch
Tv.nu
Vinter OS (följer de svenska deltagarna)
Wireless tether
Wifi analyser, kollar vilka kanaler som är mest lämpade att använda i t.ex en lägenhet
Youtube
Exchange-mail (för att kolla jobbmail)
+ massa spel om man har tråkigt.
Några självklara appar har jag utelämnat som videoinspelare och kamera adressbok etc...
Det finns de som har många fler applikationer
Jämförelsen med tusen sorters cola stämmer ju rätt dåligt, snarare fler verktyg än bara en skiftnyckel.
Annars är det sant, tjejens Magic kör vanilla och den går finfint för det.
Dani, allt är upp till egna behov, men det finns ett begrepp som lyder "there´s an app for that". Och det händer att jag kommer på något jag vill göra, laddar ner en app och så kan jag lösa uppgiften.
Just nu har jag :
Valutakursprogram
Notepad
Alarmklocka
Bambuser
Barcode-scanner/Prisjakt
Calculator
Calender
Countdown-alarm
Gmail/Email
Google Talk
Google sky map
Google maps
Google translate
NetCounter
Sms-backup (backupar alla dina sms in i din gmail)
Snowstorm, väderleken direkt på startskärm från yr.no
Sms-biljett, bara att klicka ett alternativ så har du en biljett
Eniro
Stopwatch
Tv.nu
Vinter OS (följer de svenska deltagarna)
Wireless tether
Wifi analyser, kollar vilka kanaler som är mest lämpade att använda i t.ex en lägenhet
Youtube
Exchange-mail (för att kolla jobbmail)
+ massa spel om man har tråkigt.
Några självklara appar har jag utelämnat som videoinspelare och kamera adressbok etc...
Det finns de som har många fler applikationer
Jämförelsen med tusen sorters cola stämmer ju rätt dåligt, snarare fler verktyg än bara en skiftnyckel.
Medlem 427
For er som saknat rejalt eyecandy pa era Android-lurar (som jag) sa har nagra svennar nagot pa gang:
<a href="http://www.tat.se/home" target="_blank">http://www.tat.se/home</a>
Ska tydligen slappas nagon gang i mitten pa mars.
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
Magnus Bergström
Prelude -93 *Såld*
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
frågar lite snabbt här om min Hero.
Någon som har/hört om problem med skärmen?min ballar ur ibland o om ja trycker mitt på skärmen på nån app så tror mobben att de e längst ner ja trycker, o liknande.
Alarmet fungerar ej längre, så ja fick ladda ner en app te de med.
Annars e den ju helt sjuuukt bra
Någon som har/hört om problem med skärmen?min ballar ur ibland o om ja trycker mitt på skärmen på nån app så tror mobben att de e längst ner ja trycker, o liknande.
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Det är TAT som står bakom Androids utseende från början faktiskt, vad de levererar nu är en variant av googles "home-screen" som faktiskt går att byta ut mot vad som helst eftersom den också är en applikation.Bagarn skrev:For er som saknat rejalt eyecandy pa era Android-lurar (som jag) sa har nagra svennar nagot pa gang:
Medlem 427
jag brukar råka ut för det om jag har handen/fingret i för snäv vinkel mot telefonen, exv när man bara har den i en hand istället för att ha den i vänsterhanden och peka/klicka med högerhanden.PatrikGBG skrev:frågar lite snabbt här om min Hero.
Skumt att larmet slutat fungera, jag minns att det var något segt innan jag rootade min och slängde in en nyare version.
Medlem 427
-
PatrikGBG
jag tror att mina problem e mjukvarurelaterat, men eftersom man skulle vara så smart o köpa en mac, o inte har jag kunnat lösa nån windows, så kan ja inte roota.
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
Verkar finnas ett gäng Android-användare här, riktigt trevligt!
Har folk bra tips på applikationer från marknaden?
Kör själv 95% av mitt användande på ChompSMS och HTCs email app, samt lite OpenSudoku då och då.
Har även försökt mig på att lära mig lite koreanska genom en app
Har folk bra tips på applikationer från marknaden?
Kör själv 95% av mitt användande på ChompSMS och HTCs email app, samt lite OpenSudoku då och då.
Har även försökt mig på att lära mig lite koreanska genom en app
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
Magnus Bergström
Prelude -93 *Såld*
Magnus Bergström
Prelude -93 *Såld*
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Efter att ha kört med SE C902 i 18 mån så var det dags för ett byte, jag bor lite "off" så det måste vara en med bra motagning så samtalet gick till Steffo.
Jag fick lite insikt i vilka telefoner som hade bättre kapasitet än andra men själv körde han med iPhone och var helt lyrisk över hur den skötte sig, väl inne i butiken och efter ca 30min så fanns det ingen annan lur än iPhone för mig.....och mycket riktigt blev det en för mig också här om dagen.
Den är fan HELT sjuk, andra telefoner i all ära men den här är ju nått helt annat!!!!man kan ju få ut så mycket mera än bara att ringa med den, jag har precis blivit tipsad om en apps som mäter 0-100 plus vridmoment och en annan som via satellit och gps kan mäta varvtider, den är fan helt outstanding och jag kunde inte blivit mer nöjd.
Jag fick lite insikt i vilka telefoner som hade bättre kapasitet än andra men själv körde han med iPhone och var helt lyrisk över hur den skötte sig, väl inne i butiken och efter ca 30min så fanns det ingen annan lur än iPhone för mig.....och mycket riktigt blev det en för mig också här om dagen.
Den är fan HELT sjuk, andra telefoner i all ära men den här är ju nått helt annat!!!!man kan ju få ut så mycket mera än bara att ringa med den, jag har precis blivit tipsad om en apps som mäter 0-100 plus vridmoment och en annan som via satellit och gps kan mäta varvtider, den är fan helt outstanding och jag kunde inte blivit mer nöjd.
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
-
rallarn
- Bil: Accord Type S
- Namn: Rickard Beckius
själv så har jag en Google nexus one på g, efter att ha tröttnat rejält på min samsung omnia...
återkommer med lite kommentar så fort jag har den
återkommer med lite kommentar så fort jag har den
Kör: Accord Type S -08
Tidigare: Civic Type R -04
[url=www.simbi.nu]Simbi Djurens Varuhus[/url]
Tidigare: Civic Type R -04
[url=www.simbi.nu]Simbi Djurens Varuhus[/url]
-
PatrikGBG
Patrik de e ju mest för backupen som ja inte vill roota.
Modaco ska de väl vara ja?!
Ett problem till ja inte kom ihåg är att varje gång man låser upp den från viloläge så har den numer stängt ner allt trådlöst, så man får vänta en sväng innan man kan surfa. Iland JA men fruktansvärt irro
Modaco ska de väl vara ja?!
Ett problem till ja inte kom ihåg är att varje gång man låser upp den från viloläge så har den numer stängt ner allt trådlöst, så man får vänta en sväng innan man kan surfa. Iland JA men fruktansvärt irro
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
DET problemet kan jag lösa åt dig direkt,
menu -> Settings -> Wireless Controls -> Wi-Fi settings
När du står under "Wi-Fi settings" så trycker du menu igen, vips så dyker "advanced" upp nere till höger. där ändrar du "Wi-Fi sleep policy" till never.
Tänk bara på att det drar en del extra ström i telefonen.
menu -> Settings -> Wireless Controls -> Wi-Fi settings
När du står under "Wi-Fi settings" så trycker du menu igen, vips så dyker "advanced" upp nere till höger. där ändrar du "Wi-Fi sleep policy" till never.
Tänk bara på att det drar en del extra ström i telefonen.
Medlem 427
-
PatrikGBG
ska kolla men det har ju blivit så typ i veckan.
o de e alla nät som slocknar.
kan ju ha tappat inställningarna men de känns smått otroligt
o de e alla nät som slocknar.
kan ju ha tappat inställningarna men de känns smått otroligt
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
Då jag i princip våldtar mina mobiler på jobb, å får alltså byta ofta så sneglar jag nu på den billiga Nokia 5230. Vad tror ni om den, helt kass eller?
Gammal räv...
Eller en sån här kanske?
<a href="http://www.toughestphone.com/img/svenka ... -phone.htm" target="_blank">http://www.toughestphone.com/img/svenka ... one.htm</a>
<a href="http://www.toughestphone.com/img/svenka ... -phone.htm" target="_blank">http://www.toughestphone.com/img/svenka ... one.htm</a>
Medlem 427
Visst, nu är jag väldigt färgad då jag har en sådan själv, men jag måste bara slå ett slag för HTC HD2 (IGEN). Jag är så sjukt nöjd med denna lur så det börjar nästan bli löjligt. Klarar allt en iphone klarar och lite till..
Bara en sån sak som att jag klarade klassikern "day of the tentacle" (ett gammalt gott dataspel för er som inte vet vad det är) på mobilen i veckan gör det hela värt ett köp. Började så smått på "Sam & Max - Hit the road" idag och sedan väntar Curse of monkey island 1 & 2...otroligt.. Jag som inte brukar vara så intresserad av att spela spel på mobilen..Har inte varit speciellt social mot min sambo de senaste kvällarna om man säger så..
Så går du i köpartankar, så överväg ivarjefall denna lur. Windows Mobile 6,5? Jepp, det stämmer, men jag har inga som helst problem med det. Framförallt inte jag som gillar att modifiera mina apparaturer som JAG vill ha det och inget annat.
Kan visserligen inte rekommendera den som en "stöt och vattentålig lur för hårt arbete", men för oss andra som går i butiksmiljö funkar det ju!;)
Bara en sån sak som att jag klarade klassikern "day of the tentacle" (ett gammalt gott dataspel för er som inte vet vad det är) på mobilen i veckan gör det hela värt ett köp. Började så smått på "Sam & Max - Hit the road" idag och sedan väntar Curse of monkey island 1 & 2...otroligt.. Jag som inte brukar vara så intresserad av att spela spel på mobilen..Har inte varit speciellt social mot min sambo de senaste kvällarna om man säger så..
Så går du i köpartankar, så överväg ivarjefall denna lur. Windows Mobile 6,5? Jepp, det stämmer, men jag har inga som helst problem med det. Framförallt inte jag som gillar att modifiera mina apparaturer som JAG vill ha det och inget annat.
Kan visserligen inte rekommendera den som en "stöt och vattentålig lur för hårt arbete", men för oss andra som går i butiksmiljö funkar det ju!;)
Senast redigerad av boltis den 13 mars 2010, 14:34, redigerad totalt 1 gånger.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
Ne vill inte ha nån sån slag/damm tålig osv telefon. Roligare att byta ofta.
Krav är billig och bra. Hört mycket bra saker om Nokia´n. Visst den saknar wifi. Men skitsamma när man surfar för en fast kostnad varje månad ändå. Å enligt dom som har en 2mpix kameran i högklass. Kostar ju bara runt 1500:- ny utan abonomang
Krav är billig och bra. Hört mycket bra saker om Nokia´n. Visst den saknar wifi. Men skitsamma när man surfar för en fast kostnad varje månad ändå. Å enligt dom som har en 2mpix kameran i högklass. Kostar ju bara runt 1500:- ny utan abonomang
Senast redigerad av Chrille79 den 13 mars 2010, 20:11, redigerad totalt 1 gånger.
Gammal räv...
Nu har ju iofs MS tagit sitt förnuft till fånga och skrotar 6.5 helt och hållet för 7, det kommer bli ett helt nytt operativssystem.boltis skrev:Visst, nu är jag väldigt färgad då jag har en sådan själv, men jag måste bara slå ett slag för HTC HD2 (IGEN). Jag är så sjukt nöjd med denna lur så det börjar nästan bli löjligt. Klarar allt en iphone klarar och lite till..
När det gäller telefoni så har de dock inget förtroendekapital kvar hos mig och det skulle krävas en hel del för att jag skulle ta i en winmo.
Medlem 427
Men egentligen, vad är det för fel på 6.5 då Charly? Som på HD2:an t.ex, så märker du ju inte ens av att det är Windows mobile eftersom du har HTC Sense som användargränssnitt. Fungerar hur jäkla bra som helst, och du kan dessutom göra en massa inställningar och ändringar fram och tillbaka. Och då pratar jag enbart om 6.5. Kör du sen en cookad rom, eller "eftermarknadrom" så har du ju ett ÄNNU mer anpassat gränssnitt i 6.5.X
Hade du menat 6.1 som på t.ex X1:an hade jag förstått vad du menar då det är totalt värdelöst gränssnitt på en pekskärmsmobil. Och sen får vi väl se hur bra 7:an blir när den väl kommer runt jul. Om dom kan hålla vad dom "lovar". Är ett tag till dess om man säger så.
Hade du menat 6.1 som på t.ex X1:an hade jag förstått vad du menar då det är totalt värdelöst gränssnitt på en pekskärmsmobil. Och sen får vi väl se hur bra 7:an blir när den väl kommer runt jul. Om dom kan hålla vad dom "lovar". Är ett tag till dess om man säger så.
Vector + Pilotpaket
Vector + Pilotpaket
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Har haft en HTC Diamond (Windows Mobile) i 3 månader, sen fick jag en HTC Touch Pro (Windows Mobile) utav jobbet som jag haft i drygt 1 år. Bra telefon men windows mobile e dött, har sett ut likadant sedan första hand datorn kom typ. Skaffade iPhone i början utav Januari och de var en utav de bästa telefonerna jag haft. Vilken skillnad mellan windows mobile systemet och iPhones. Allt flyter som de ska göra, inget krångel. Men visst har vissa grejer som kunde vara bättre, fm-radio kanske? Då den slukar all batteri när den streamar osv.
Men nu har jag köpt en HTC Nexus one (Android) lur och de är fan den bästa telefonen jag haft, väldigt bra batteritid med tanke på allt man har i den. Bra skärm, snabb, market place är hyfsat och otroligt bra system. Rekomenderar verkligen denna telefon.
Kostar runt 5500kr på blocket oftast nya annars väldigt lite använd. Har ej kommit till Sverige så själva systemet e på engelska och tangentbordet också men du kan ändra till svenskt tangentbord via ett program i market place, och för den händige kan man ändra systemet till svenskt också eller så väntar man tills den släpps i Sverige.
Men nu har jag köpt en HTC Nexus one (Android) lur och de är fan den bästa telefonen jag haft, väldigt bra batteritid med tanke på allt man har i den. Bra skärm, snabb, market place är hyfsat och otroligt bra system. Rekomenderar verkligen denna telefon.
Kostar runt 5500kr på blocket oftast nya annars väldigt lite använd. Har ej kommit till Sverige så själva systemet e på engelska och tangentbordet också men du kan ändra till svenskt tangentbord via ett program i market place, och för den händige kan man ändra systemet till svenskt också eller så väntar man tills den släpps i Sverige.
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
Det finns 2 saker microsoft gjort (bland andra) som gör mig riktigt förbannad, det ena är en dålig ursäkt för en jävligt dålig webbläsare, (NEJ IE8 är fortfarande S K I T), och det andra är deras operativ för handdatorer & telefoner, jag har köpt, använt, testat och blivit besviken på winmobiler igen, igen och igen.boltis skrev:Men egentligen, vad är det för fel på 6.5 då Charly? Som på HD2:an t.ex, så märker du ju inte ens av att det är Windows mobile eftersom du har HTC Sense som användargränssnitt. Fungerar hur jäkla bra som helst, och du kan dessutom göra en massa inställningar och ändringar fram och tillbaka. Och då pratar jag enbart om 6.5. Kör du sen en cookad rom, eller "eftermarknadrom" så har du ju ett ÄNNU mer anpassat gränssnitt i 6.5.X
allting känns skakigt, webbläsaren är ju helt tokdålig (IE igen), och inställningarna ligger utsplittrat på helt idiotiska platser.
Hade det inte varit för Android så hade jag förmodligen svalt stoltheten och köpt en iphone eller kanske kört på symbian.
Vad jag menar också är att 6.5 är baserat på 6.1 som är baserat på sin föregångar osv... detta gör det svårt att tvätta ur allt behov av exv. penna från applikationer och menyer.
Nu gör Microsoft en fräsch start med ett nytt operativ, det skulle egentligen kunna heta något annat med 1.0 istället men nu blev det 7.0
Sen finns det saker microsoft gjort också som är helt grymt, som utvecklare är jag imponerad av deras programspråk c# samt ramverket .net.
XNA som kommer till 7.0 verkar också grymt. (Det gör det lättare att porta spel från xbox eller pc till 7.0)
edit: sense finns till HTC:s androidtelefoner också men jag slipper det gärna då jag trivs oerhört i "vanilla"-android
Senast redigerad av Charly den 14 mars 2010, 22:22, redigerad totalt 1 gånger.
Medlem 427
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
- Been thanked: 1 time
Har ändrat uppfattning om Windows Mobile i min SE Xperia X1,
mycket segt så jag har börjat tröttna på telefonen.
Blir att kolla på nya Sony Ericsson X10 Mini Pro sen när den dyker upp :wub:
då den kommer ha android istället och är snabbare.
mycket segt så jag har börjat tröttna på telefonen.
Blir att kolla på nya Sony Ericsson X10 Mini Pro sen när den dyker upp :wub:
då den kommer ha android istället och är snabbare.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Att skylla WIndows Mobile generellt för att det är segt i X1:an är ju lite galet då det är telefonens prestanda som falerar. Jag ska se om jag kan visa ikväll hur "segt" 6.5:an är i min HD2:a..
Vector + Pilotpaket
Vector + Pilotpaket