Detta är då mitt första inlägg på denna sida. Jag kör idag en Peugeot 206 RC och är på jakt efter en nyare bil. Mina ögona har landat på Civic type R GT och hoppas på att jag fattat det rätt när jag skrev att det var FN2 som modellen förkortas. Eftersom jag är en nörd som gärna läser på allt och vill försöka kunna allt innan ett bilköp som har man ju lite funderingar. Det blir nog inget köp förrän till sommaren men man vill ju vara ute i tid.
Har plöjt igenom tråden för FN2 men har fortfarande lite frågor angående modellen. Det är praktiska frågor angående hur mycket drar den (inte för att det spelar xtremt stor roll men ändå). vad är det för serviceintervall och vad kostar dom olika servcierna ungefär. Var det så att det var 18" som var standard fälgarna till modellen. Sist har jag också en liten subjektiv fråga då jag undrar hur den fungerar som vinterbil om det nu är någon som använder den på vintern.
Just nu kommer jag inte på fler frågor men jag återkommer säkert med fler frågor och terrorisrera er mer