Synd att de inte finns bilder på de som händer efteråt. Offroad med civic eg och sen lite hopp övercurbs och in på banan igen..

ja asså jag hade fan lite trubbel med o få en fin fart genom mjöby ( första svängen efter rakan ) Fick endast in fåtal fina motorbromsningar och rätt växel o komma igenom där annars hade jag trubbel som fan med den :SMordiiax skrev:Hehe, för att komma med lite konstruktiv kritik till dig så körde du för tajt i Mjölby så du fick ingen fart med dig upp mot krönet, men det var nog bara där jag hade riktig chans att ta dig också för annars kändes din bil lite för kraftfull
Mordiiax skrev:Faktiskt kör jag orörd b16 med s9b
Ja jag blev lite rädd, såg inte i speglarna att du kom och plötsligt så flög du förbi mig i slutet av rakan. HELVETE vad det gick. Vad är det i den fina lilla bilen då?{BÅGEN} skrev:Ja Kimzz de var nog jag så stack förbi dig på rakan då jag var den enda med en vit EG.
Inget att tacka förÅberg skrev:Om någon mer än Kimzz fick bilder på min alive.se-klibbade bil så får ni hemskt gärna skicka dom, vore jättekul att se den på bildOch givetvis stort tack till Kimzz som fångade mig på bild inte mindre än 4 gånger!
Kimzz skrev:Ja jag blev lite rädd, såg inte i speglarna att du kom och plötsligt så flög du förbi mig i slutet av rakan. HELVETE vad det gick. Vad är det i den fina lilla bilen då?{BÅGEN} skrev:Ja Kimzz de var nog jag så stack förbi dig på rakan då jag var den enda med en vit EG.
hade varit kul att se ändå! hehe men du drog ju ifrån när du gasade påFeatherweight skrev:Det var jag det:P tyvärr blev det väl ingen höjdarfilm.. jag körde ju samtidigt.. att gasa lite mot din lilla raket fick mig inte att sakna min gamla VT mindre direkt..
Fin träff för övrigt.. synd på blåsten bara.. men man ska väl vara glad för att det inte regnade iaf!
{BÅGEN} skrev:Vet inte om de va jag som låg och stressa för mycket bakom men om de var det så ber jag om ursäkt.
Synd att de inte finns bilder på de som händer efteråt. Offroad med civic eg och sen lite hopp övercurbs och in på banan igen..