Honda Crx vtec -90 intressekoll för att sälja i delar. v2
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hej igen, det har gått fort och nu är det inte mycket kvar, tack till alla som visat intresse och köpt delar av mig!.
Det som finns kvar och det jag önskar sälja är :
B16A1 Motor+växelåda, komplett med styrbox. 7000:-, kvitto på komptest och miltal på 15000.
Edit: är inte omöjligt på priset för motorn, lägg ett bud vettja
.
B16A1 i delar utan block, 1500:-.
Fälgar, denzel 16" svart, 4/100. 4000:-
Stolar, slitagehål på förarstol, litet. 800:-
Baklucka med svart vt vinge 500:-.
baklycktor original 250:-
Stötfångare bak 250:-
Generator 500:-
Grenrör " ebay " passar d16, saknar en svetsfog, 4-2-1. 250:- för den som kan svetsa och vill pröva något annat än original.
Cupspeglar utan fästen, svart 200:-
Originalspeglar, svarta 150:-
Styrbox d16z5 300:-
Allt kan skickas, pris + frakt eller bud.
Skicka ett mail till Andreas.Eriksson@email.com / Flurre_87@hotmail.com vid intresse.
Allt finns att hämta i Sollefteå.
Det som finns kvar och det jag önskar sälja är :
B16A1 Motor+växelåda, komplett med styrbox. 7000:-, kvitto på komptest och miltal på 15000.
Edit: är inte omöjligt på priset för motorn, lägg ett bud vettja
B16A1 i delar utan block, 1500:-.
Fälgar, denzel 16" svart, 4/100. 4000:-
Stolar, slitagehål på förarstol, litet. 800:-
Baklucka med svart vt vinge 500:-.
baklycktor original 250:-
Stötfångare bak 250:-
Generator 500:-
Grenrör " ebay " passar d16, saknar en svetsfog, 4-2-1. 250:- för den som kan svetsa och vill pröva något annat än original.
Cupspeglar utan fästen, svart 200:-
Originalspeglar, svarta 150:-
Styrbox d16z5 300:-
Allt kan skickas, pris + frakt eller bud.
Skicka ett mail till Andreas.Eriksson@email.com / Flurre_87@hotmail.com vid intresse.
Allt finns att hämta i Sollefteå.
Senast redigerad av Esaerdna den 7 maj 2010, 19:04, redigerad totalt 1 gånger.
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Jag åker Sollefteå - Västkusten varje vecka så jag skulle kunna hjälpa att frakta saker om det lirar 
Passerar genom Ånge, Sveg, Orsa, Filipstad, Karlstad, Uddevalla, ~Trollhättan och Stenungsund. Vidare ner till Göteborg ska inte vara så stora problem heller.
Passerar genom Ånge, Sveg, Orsa, Filipstad, Karlstad, Uddevalla, ~Trollhättan och Stenungsund. Vidare ner till Göteborg ska inte vara så stora problem heller.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW