Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Kolfiber delar Ctr
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
team_hink_racing
- Namn: Henrik Inhammar
Hej. Hjälper en kille från Polen att få sålt lite kolfiber delar till bla Ctr. Han kör själv rally med Ctr så därför finns det lite delar till den modellen.
Finns även motorfästen till Ctr. Kolla länk för bilder. http://s430.photobucket.com/albums/qq22 ... s%20Honda/
Dörrsida fram 300eur paret

Dörrsida bak 200eur paret ett sett 4st 450eur

Spegel 300gram! pris ca 150eur.

Konsol 300eur

Vid större köp kan såklart något göras på priset.
Hoppas annonsen är ok!
/Henrik
Finns även motorfästen till Ctr. Kolla länk för bilder. http://s430.photobucket.com/albums/qq22 ... s%20Honda/
Dörrsida fram 300eur paret

Dörrsida bak 200eur paret ett sett 4st 450eur

Spegel 300gram! pris ca 150eur.

Konsol 300eur

Vid större köp kan såklart något göras på priset.
Hoppas annonsen är ok!
/Henrik
Senast redigerad av team_hink_racing den 26 juni 2010, 13:37, redigerad totalt 1 gånger.
hej jag e intresserad av mittkonsolen där stereo samt väaxelspak sitter till att starta med huv ?
om något av detta fixas så medela detta här gärna
sista bilden e det konsolen där handbrom sitter ?
samt hur e passformen ok eller helbra ??
mvh
mvh
Bobby Sibic Andersson
-
team_hink_racing
Du är intresserad utav växelspaks-konsolen och motorhuv?Getrag skrev:hej jag e intresserad av mittkonsolen där stereo samt väaxelspak sitter till att starta med huv ?
mvh
Det löser han säkert då han har originalgrejar som han kan göra pluggar på, dock vet jag inte vad priset hamnar men det kollar vi upp.
På bilden ska det vara konsolen till handbromsen, ni kan det bättre än mig då jag tyvärr inte åker Honda.
-
team_hink_racing
Ok. Eftersom han kör jusst Ctr i Rally så borde han kunna rodda ihop en sån. Dock vill jag känna ett lite tryck från er då jag redan tjatat på honom om formar till E36compakt som fortfarande ingen beställt.Getrag skrev:-kolla i varje fall ang mitt konsilen den säljer garanterat som smör här om den kostar under 200 eur
,vh
Har ni kolla universaldelarna som finns som tex handbromsspak ljusbox osv?
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Jag hade varit intresserad av lite prylar om det inte varit för att jag just nu väntar på en ny motor och inte har råd med något annat 
- David Lundin
Bortsett från att 04-05 har blinkers i speglarna som förstås försvinner skiljer inget som påverkar dessa delar. De passar mao alla CTR EP3.
-
team_hink_racing
Jag har fått svar idag om center konsolen. Detta svar har jag fått "I have flat central pannel - i will made it and make you pictures."Getrag skrev:kom igen guys vem vill inte ha massa kolfiber godis ?
jag vill ha men tänkte om vi ett par st kan vi förhandla lite ??
jag vill ju ha center konsol samt lite till. :_)
Så i början på nästa vecka kommer det bilder på den.
-
team_hink_racing
Du har fått Pm om detta.George k skrev:är dom delarna till civic ep3 02-05 . finns dom för omgående leverans
Men lägger in bilderna här så kan alla svara.
Det finns den vanliga sk Cup spegeln som kolfiber beläggs och med den vanliga plast adaptorplattan, detta kitt kostar runt 150eur.
Sen finns det klara kitt som är gjutna i ett stycke, pris runt 350eur och vikt 250g st!

Dessa ser inte lika ut kan tillomed jag se, dock ser jag inte vilka modeller dom passar men det ser ni säkert. Bägge är märkta som Fn2.
-
team_hink_racing
Man förskotts betalar (till mitt konto) och när pengarna är på hans konto så görs delarna som beronde vilka delar det är tar ca 2-5 dagar innan det skicka direkt till mottagaren.George k skrev:är dom delarna till civic ep3 02-05 . finns dom för omgående leverans
Jag har beställt och en på rejsa har en order på gång nu så det är inga fuffens.
Dessutom ska jag ner och besöka honom nästa Onsdag 7/7 då vi ska på en liten Eurotripp.
-
team_hink_racing
Nu har jag fått svar. Det finns bara Cup + adaptor plate till Ep3. Jag har dom på min 206 och tycker dom är helt ok!
Däremot är den övre bilden ovan till Fn2 och den undre var visst till Mitsu Evo 7-8-9.
Dörrsidor finns även till Fn2 och ett kitt till Ep3 kostar 450eur!
Däremot är den övre bilden ovan till Fn2 och den undre var visst till Mitsu Evo 7-8-9.
Dörrsidor finns även till Fn2 och ett kitt till Ep3 kostar 450eur!
-
team_hink_racing
Dom ser ut som på bilden längs upp. Tycker det ser ut så eller? Ni kan era modeller bättreGetrag skrev:dörrsidorna har dom utag för ellhis knappar etc som sitter där i vanliga fall ??
mvh
Getrag
nja ser ut som dörrhantag samt centrallåsknapp men man ser inte elhiss knapparna
för har dom det så e jag intresserad, men om du skall ha pengar av mig i förskott
vill jag ha dina person uppgifter och ett telefon snack annars får det bli typ paypal eller liknande man vill ju inte ge iväg pengar hur som
tar annars gärna ett par dör sidor samt den här konsolen till handbroms historian
gärna annat också men då skall det vara schysst pris bryshan
för har dom det så e jag intresserad, men om du skall ha pengar av mig i förskott
vill jag ha dina person uppgifter och ett telefon snack annars får det bli typ paypal eller liknande man vill ju inte ge iväg pengar hur som
tar annars gärna ett par dör sidor samt den här konsolen till handbroms historian
Bobby Sibic Andersson
-
team_hink_racing
Förstår det där med överföringarna osv, har en säljes på Rejsa där jag fått en beställning änn så länge och där har man ju för och efternamn osv, men vi order så lämnar jag ut alltGetrag skrev:nja ser ut som dörrhantag samt centrallåsknapp men man ser inte elhiss knapparna
Syns det bättre på denna bild?
http://s430.photobucket.com/albums/qq22 ... agephp.jpg
Mina dörrsidor till 206an var mycket bra då det lagts mycket tid på dom små detaljerna, men man får inte glömma att det är rena Race grejor så dom är inte gjorda för att vara snygga utan det blir dom på köpet, ni har ju sett på bilderna vilket skick det är.
Du var ju intresserad utav centerkonsolen så vi väntar med ett i allt pris till dig.
ok om centerkonsol kan fixas också så hoppas jag vi blir massor här
guys 300 eur och evt billigare om vi tar många för ett par dörr sidor det e mlt kolfiber det

samt center konsol blir mkt kolfiber i bilen dörsidorna lättar og ett par kg styck också kom igen guys grupp köp hysteri nu
guys 300 eur och evt billigare om vi tar många för ett par dörr sidor det e mlt kolfiber det
samt center konsol blir mkt kolfiber i bilen dörsidorna lättar og ett par kg styck också kom igen guys grupp köp hysteri nu
Bobby Sibic Andersson
-
team_hink_racing
Hej. Var i förra veckan nere och hälsade på min kontakt i Polen, när jag kom stod 2 gubbar och gjorde en Evo6 front!
Jag har fått ett ungefärligt pris på ca 100eur kanske lite under för centerkonsolen, dock säger han att den är platt men det har ni bättre koll på än vad jag har. Återkommer så fort han gjutit upp en så jag kan posta en bild här.
Jag har fått ett ungefärligt pris på ca 100eur kanske lite under för centerkonsolen, dock säger han att den är platt men det har ni bättre koll på än vad jag har. Återkommer så fort han gjutit upp en så jag kan posta en bild här.
-
team_hink_racing
Jag tror vi kan få till huvar och skärmar men du måste vi vara 3-5st för order, priset är beroende på antal som köper.Getrag skrev:fan va kul då kommer jag vilja ha centerkonsol samt dörrsidorna kommer det huvar skärmar etc ??
mvh
Bobby
Bara vi får en bra bild på centerconsolen så kan jag jobba på ett bra paketpris för er.
-
team_hink_racing
Jag menar att vi ska få en bild ifrån Polen så ni kan bestämma om ni vill ha nån sån, den görs nu så jag är lovad bild asap.Getrag skrev:jag har inte tillgång till kamera kan någon v'anlig själ kasta upp en bild
-
team_hink_racing
Äntligen är centralpanelen klar! Bilder finns under http://s430.photobucket.com/albums/qq22 ... s%20Honda/ och den kostar 30eur.
-
team_hink_racing
Hej. Håller på att lösa ett kitt pris för er med dörrsidor fram och bak golv/handbroms konsoll och centralkonsollen. Tror vi hamnar runt 750eur + frakt på 35eur st. Men detta vet jag i kväll eller morgon hoppas jag. Vi kallar detta kitt 0: förutom detta kan ni beställa speglar platta kolfiber ark för 1m3 100eur osv, takscoop någon?
0:Kitt med dörrsidor + center konsoll handbromskonsoll. 750eur hoppas jag på.
1:Kitt med dörrsidor + center konsoll = 500eur.
2:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor/universal 700eur
3:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor bur-klädsel+ 0,5m3 platt skiva + tankrör skydd 910eur
4:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor bur-klädsel+ 0,5m3 platt skiva + tankrör skydd + tankskydd + handbroms konsoll + speglar + tankscoop + bränslepump skydd + 2050eur.
Frakt på ovan 35eur vilket är skitbilligt bara det.
/Henrik
0:Kitt med dörrsidor + center konsoll handbromskonsoll. 750eur hoppas jag på.
1:Kitt med dörrsidor + center konsoll = 500eur.
2:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor/universal 700eur
3:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor bur-klädsel+ 0,5m3 platt skiva + tankrör skydd 910eur
4:Kitt med dörrsidor + center konsoll + fotstöd fram bägge sidor bur-klädsel+ 0,5m3 platt skiva + tankrör skydd + tankskydd + handbroms konsoll + speglar + tankscoop + bränslepump skydd + 2050eur.
Frakt på ovan 35eur vilket är skitbilligt bara det.
/Henrik
-
team_hink_racing
Nu har jag fått svar på kitt 0: 770eur men om det blir 2 kitt bjuder han på frakten. Bra vore det om ni bor på samma ort då.
Så nu vill vi ha in lite beställningar!
/Henrik
Så nu vill vi ha in lite beställningar!
/Henrik
- David Lundin
Hoppas han får sålt grejor så han fortsätter med detta, så jävla typiskt att min motor rasade lagom till det dyker upp grejor som jag letat efter till vettiga priser, så man inte har råd!
Det finns inga bakdörrar på CTR förresten, kanske kalla de panelerna något annat
Det finns inga bakdörrar på CTR förresten, kanske kalla de panelerna något annat
-
team_hink_racing
Han kallar dom back panels bara, det är jag som translatar lite dåligtDavid Lundin skrev:Hoppas han får sålt grejor så han fortsätter med detta, så jävla typiskt att min motor rasade lagom till det dyker upp grejor som jag letat efter till vettiga priser, så man inte har råd!
Har du ingen spis till din nu? Trodde vi skulle köra konbana på Moholm i år igen