Ja, det är sant. Saken är den att när siten var "klar" så funkade inte lösenorden. Det gick inte att komma in av nån anledning som min webdesigner sa aldrig hänt förut. Vi har fått göra om det mesta, därav denna extra tid nu i slutet.
Om fler undrar så ska ni veta att jag jobbar dygnet runt för att få det att funka, så snart...
/maria
brodyrdesign skrev:Ja, det är sant. Saken är den att när siten var "klar" så funkade inte lösenorden. Det gick inte att komma in av nån anledning som min webdesigner sa aldrig hänt förut. Vi har fått göra om det mesta, därav denna extra tid nu i slutet.
Om fler undrar så ska ni veta att jag jobbar dygnet runt för att få det att funka, så snart...
/maria
de´låter kanon bra domsom väntar på nått gott väntar juh aldrig för länge neb hoppas de börjar funka snart:)
VÄLKOMMEN TILL KLUBBSHOPEN1
Nu är den äntligen öppen, efter mycket om och men. Kan hända att vi får dras med lite barnsjukdomar.. men det hjälper ni mig säkert med. Känn er välkomna att kommentera och tycka till!
/maria brodyrdesign
Med tanke på att vi är ett gäng som kör Type R av olika slag, så kanske det vore en idé att få just "Type R" broderat också? Bara en idé om inte annat.
I sådana fall borde "Type" vara i vitt på svart t-shirt och svart på vit t-shirt och R alltid vara i rött.
Som denna bild visar:
Type_R-logo-9AD36C8DDF-seeklogo.com.gif (3.86 KiB) Visad 844 gånger
Tack för förslaget! Ser du att det finns en markering runt alla bokstäver? Silvergrå eller?
Det här med loggor och varumärken råder det ju regler kring.. jag kollar alltid med styrelsen först.
/maria
Kom att tänka på, Type R loggan ser ju lite olika ut beroende på vilken modell det gäller, så man kanske skulle försöka enas om just en logga isf? Om det kan gå att ordna så att man kan få det broderat på en t-shirt/jacka eller liknande utan att ni blir anklagade för varumärkesintrång eller vad det kan tänkas heta?
TypeR är ingen logo vi i klubben använder, så vi kommer inte heller att ansöka om att få använda den. Det får ske utanför klubbens inblandning i sånt fall.
Jo, det bör ju finnas. Det är så att dekaler finns genom styrelsen och egen tillverkning. Dekalmaskinen har dessvärre legat nere ett tag, men kontakta Jimmy i klubben så kan han ha något liggande tills det kommer igång igen.
Om det blir någon annan tillfällig lösning på köp av dekaler/klistermärken så meddelar jag det direkt.
Tack för förfrågan!
/Maria
brodyrdesign
Klubbshopen på Gelleråsen!
Passa på och beställ varor ur klubbshopen och få levererat fraktfritt till Gelleråsen-träffen. Bland annat säljer vi HPC-tröjan där till kampanjpris 129:-. Kryssa bara i att du vill ha gratis levererat till nästa träff när du beställer, så noteras det (Gäller till torsdag lunch).
Välkommen !
/maria
brodyrdesign
Hej!
Passa på att inhandla nya höstjackan i klubbshopen!
Vi har just nu oslagbart kampanjpris på regn/vindjackan. Gå in via klubbshopen ovan eller via brodyrdesign.nu, välj klubbshopar. Begränsat antal.
Du kan nu beställa fraktfritt i klubbshopen och få levererat till JDM face off-träffen på Mantorp 29/8.
/maria
brodyrdesign