Hej alla honda ägare.
Har som sagt blivit av med min kära bil idag klockan 5 i Allums Parkeringshus i Partille.. Den som kan komma med hjälpande ledtrådar eller liknande belönas.
Reg Nr XCU 425. kanske kan ses runt om i göteborgs trakterna. klicka gärna på bilden.
Bilen hittad inatt kl 2 inatt
Drar inte alla över en kant, men allvarligt talat! Bilen stod i ett garage i Bergsjön?! alla saker var kvar. Sedan drack gärningsmannen ur en ny pepsi och ställde den brevid bilen..Gissa villka som tog den på DNA analys;) vilken dåre:S
Däremot så behöver jag köpa nya lås till bilen. Lite kul att den hittades Fredag den 13:e;)
Härligt att den är återfunnen, och med allt kvar!
Segt med nya lås givetvis, men vad fasen, det är ju ingenting jämnfört med vad de kunde gjort med den.
tur att den kom till rätta. Har själv haft försök på min gamla EG när jag bodde uppe i björndammen. Kört bevakning rätt mycket i partille med, o av nån anledning när det vart nåt där man sett förövarna, undertecknad nästan påkörd, så har bilarna försvunnit i riktning bergsjön. Alltid. Så blir man av med bilen här så är det ett rätt hett tips att se sig runt där i krokarna.
Partille C förresten för mej
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------