Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Kolfiber delar Ctr
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Jodå, bilen är i ordning och jag kommer till Moholm, men pengar till kolfiber och annat skoj har jag tyvärr inte efter motorbytet!
-
team_hink_racing
- Namn: Henrik Inhammar
Missade att det blivit sid2David Lundin skrev:Jodå, bilen är i ordning och jag kommer till Moholm, men pengar till kolfiber och annat skoj har jag tyvärr inte efter motorbytet!
Bra att bilen är ihop nu så du kan uppdatera till vinter med ett "Kitt"
- David Lundin
- Namn: David Lundin
He, missade Moholm jag också...
Hade packat bilen och hann utanför 50-skyltarna (i lördags, skulle mellanlanda på Kinnekulle hos farsan), när jag accelererade upp till 90 sa det vrrRÅÅBRÖÖL. Det lilla hålet jag hade i avgaset gick från en läcka till tvärt av. Jävla titan...
Utan avgas efter grenröret tror jag det blivit svårt att klara bullernivån, eller den mentala hälsan på resan upp
Hoppas bara jag kan fixa någon som svetsar ihop det i veckan så inte Kinnekulle nästa helg kommer i riskzonen.
Hade packat bilen och hann utanför 50-skyltarna (i lördags, skulle mellanlanda på Kinnekulle hos farsan), när jag accelererade upp till 90 sa det vrrRÅÅBRÖÖL. Det lilla hålet jag hade i avgaset gick från en läcka till tvärt av. Jävla titan...
Utan avgas efter grenröret tror jag det blivit svårt att klara bullernivån, eller den mentala hälsan på resan upp
Hoppas bara jag kan fixa någon som svetsar ihop det i veckan så inte Kinnekulle nästa helg kommer i riskzonen.
-
team_hink_racing
Om det är någon som ska till Kullen i morgon och funderar på lite kolfiber så kan ni komma fram till min röda 206:a för att kolla in dörrsidor speglar och lite annat.
/Henrik
/Henrik
-
team_hink_racing
Nån som är sugen på lite delar? Kommer gå en frakt upp till vås området i morgon fredag och eventuellt en till skaraborgs området nästa vecka, är det nån som bor i närheten så kan ni delar frakt.
-
team_hink_racing
Hur går det för Ctr killarna, ska vi skicka några kitt till Borås tex? 
-
team_hink_racing
Så nu är det dax för er att beställa några kitt!
Kitt med dörrsidor + center konsoll + handbromskonsoll. 800eur inkl frakt
Lösa delar.
Centerkonsol 30eur
Handbromskonsoll 300eur
Dörrsidor 450eur 4st
Kitt med dörrsidor + center konsoll + handbromskonsoll. 800eur inkl frakt
Lösa delar.
Centerkonsol 30eur
Handbromskonsoll 300eur
Dörrsidor 450eur 4st
-
team_hink_racing
Uppar denna lite nu på vårkanten. 2st kitt med dörrsidor sålda, nu är det hög tid för er andra 
-
team_hink_racing
nu finns det nya produkter till Ctr

-
team_hink_racing

1200eur 7,5-8kg.
Priser på delar som syns ovan
Huv Ep3 500eur 3,5-4kg
Fram skärmar 400eur paret
Kofångare fram 400eur