Civic mb6 Vti Turbo b18c4 Holset hx35

Sälj din Bil här
Zhoom

Halloj alla glada!

Tänkte kolla om nån är lite intresserad av civicen då jag tappat lusten totalt..

Här finns det mesta ni behöver veta om bilen, undrar ni något mer så är det bara å ringa.

http://www.garaget.org/?car=148466

Med i köpet kommer 3 uppsättningar fälgar, en uppsättning Honda original VTi med två hyffsade däck och två taskiga, sedan en uppsättning GB mini lite utan gummi och tillslut splitternya ASA Imola med toyor888 på 2 i stort sett nya och 2 med några gislaved.
Har även kvar alla delar som plockats bort kammaxlar insug osv motorvärmare osv osv.

Bilen är i dagsläget omappad men kör utan ladd i motorn.
Mätarställning 27.xxx.
Har ägt bilen i snart 2 år och den har fungerat felfritt och skött sig förutom en abs givare höger fram som är nu åtgärdad.

Kom med ett hyffsat bud så är bilen och allt ditt då jag inte har intresset längre.

riktpris ? kan ju drömma på lite säg 60.000 bara för att det ska finnas nån siffra här haha kom med ett vad du tycker är ett schysst bud för både dig och mig!

Ha de bra!
Mvh Christopher Gustafsson
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->|[b]VTEC[/b]|<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->Civic MB6 VTI [i]1.8vtec[/i] -98<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tack till Södertälje bilverkstad för all hjälp och vänligt bemötande.