Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
säljes styling/jdm/ till civic HB
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
mrk
- Bil: skyline
- Namn: Kristian Ahlqvist
Jdm dimljus http://www.tuningshop.se/showExtraImage ... leId=Ho117
Ny pris 1199 Pris 800
recaro stolar med skenor till civic HB kan mmsa bilder vid intresse.
Pris 4000 NU 3000
rattnav till sportratt till civic hb
500
priserna går att disskutera vid snabb o smidig affär..skickar helst inte sakerna och vill ni ha bättre bilder så kan jag MMSa bilder.
sakerna finns i Gislaved och är i bra skick
då jag ej har tillgång till dator så ofta så föredrar jag kontakt via sms eller samtal.
0768359627
//MrK
Ny pris 1199 Pris 800
recaro stolar med skenor till civic HB kan mmsa bilder vid intresse.
Pris 4000 NU 3000
rattnav till sportratt till civic hb
500
priserna går att disskutera vid snabb o smidig affär..skickar helst inte sakerna och vill ni ha bättre bilder så kan jag MMSa bilder.
sakerna finns i Gislaved och är i bra skick
då jag ej har tillgång till dator så ofta så föredrar jag kontakt via sms eller samtal.
0768359627
//MrK
Senast redigerad av mrk den 3 juli 2011, 14:41, redigerad totalt 1 gånger.
kristian ahlqvist