Sviestad (Linköping) Sön 9:e Okt. Prova på körning/HPC-träff
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Vad, att du gillar att glida runt i pyjamas eller. Måste vara något traditionellt.....Renshi skrev:Inte undra på att du inte såg mig, jag är ju en renshi
Ska skriva om min andra hobby här snart nu så ni får en koppling till mitt nick.
/Jocke
Hmm?
Är rätt så säker på att jag skrev på denna tråden innan jag åkte och tränade, men nu är den borta.
I vilket fall, svistad var hur kul som helst.
Det lär det bli igen om jag kan.
Vad jag kan konstatera är att jag behöver bättre bromsar och väghållning.
Bilen plöjer lite väl mycket rakt fram i kurvor och efter tredje svängen på banan så rök det lätt om bromsarna fram.
Men skivorna blev inte skeva iaf
Är rätt så säker på att jag skrev på denna tråden innan jag åkte och tränade, men nu är den borta.
Bilen plöjer lite väl mycket rakt fram i kurvor och efter tredje svängen på banan så rök det lätt om bromsarna fram.
såg inte att denna tråde hade vuxit till två sidorRenshi skrev:Hmm?
Hur såg jag ut på banan förresten?Patte skrev:Trevligt att få prata lite med Johan, tyvärr såg jag aldrig Olof någonstans bara hans bil. Vi får se fram emot nästa år och träffas mera vi i HPC Östergötland. Ni som vill läsa mer om denna träffen gå in på rejsa.nu där finns en eftersnackstråd från denna banträff med både bilder och snack om träffen. På återhörande govänner.
Detta var andra gången jag körde på bana och första gången med min honda, och det är säkert 5 år sen jag drog runt min galant på mantorp.
- Patte

- Bil: Honda NSX
- Namn: Patrik Skold
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 9 times
Under den tid jag var där såg jag aldrig din bil ute på banan Olof. Såg bara Johan och den gule CRX-en.Renshi skrev:Hur såg jag ut på banan förresten?Patte skrev:Trevligt att få prata lite med Johan, tyvärr såg jag aldrig Olof någonstans bara hans bil. Vi får se fram emot nästa år och träffas mera vi i HPC Östergötland. Ni som vill läsa mer om denna träffen gå in på rejsa.nu där finns en eftersnackstråd från denna banträff med både bilder och snack om träffen. På återhörande govänner.
Detta var andra gången jag körde på bana och första gången med min honda, och det är säkert 5 år sen jag drog runt min galant på mantorp.
Patrik Sköld
- wissen
- Bil: MB6 VTI-T
- Namn: Johan Wiss
- Kontakt:
Film !! 
/Johan
/Johan
Johan Wiss
Banracingbil - MB6 VTI Turbo...
Pendlarbil - Saab 9-5 Aero
Familjebil - Audi A6 Avant