Kom iväg hemifrån 04:40 och var framme 07:10
Heyhey!
Upp med bilder nuu!

Jalle skrev:Grattis till den fina tiden{BÅGEN} skrev: För mig själv så gick allt bra och jag känner mig bortskämd med hur bra bilen håller och går.
Bästa tiden 1.30.9 vilket var på sista passet med nästan inga bilar.
Snabbaste hondan på mantorp! Vad har du för tidtagning?
Din gamle getabock, mig lurar du inte!Kraft skrev:... överaskad att mina 225 smala gatdäck runt om lyckades prestera 1.31,9 ...
Ja du Benci, det är riktiga super duper turbo specialdäck som är köpta i på ett hemligt ställe i USA, och dom presterar bättre än r-däck. Dom är mer i klass som slicks faktist. Så där tog du mig allt på bar gärning med brallorna nere, jag som trodde jag skulle komma undan.benci skrev:Din gamle getabock, mig lurar du inte!Kraft skrev:... överaskad att mina 225 smala gatdäck runt om lyckades prestera 1.31,9 ...
Gatdäck, minsann, jo jo!
Råkade snacka med Rogge idag och fick veta att hans super duper "semi r-däck" som han köpte från USA,
är jämförbara med riktiga r-däck, prestandamässigt.
Han var tvungen att sälja dem, för han fick inte köra MSLS med däck som inte var E-märkta.
Så kom igen, öka takten lite.

Jag förstår att jag har dålig koll på ban tiderna när jag inser att jag är snabbast på mantorp när de gäller våran lista..{BÅGEN} skrev:Jalle skrev:Grattis till den fina tiden{BÅGEN} skrev: För mig själv så gick allt bra och jag känner mig bortskämd med hur bra bilen håller och går.
Bästa tiden 1.30.9 vilket var på sista passet med nästan inga bilar.
Snabbaste hondan på mantorp! Vad har du för tidtagning?
Jag körde med Hammerins Preformance Box.
Men jag hade också problem med att den starta om sig flera gånger mm.
Jag vet att bilen kan prestera fin fina tider men de hänger mest på föraren som inte är så kompetent än...

Cess skrev:Tackar för en härlig helg boys , riktigt kul att få träffa er!
Vem fotade s2000 bilarna som stod vid varandra ?kanske Håkan ?

Yes, som mest 13 st uppställda i depån. Sen fick Robert och gänget ihop 3 avtotalt 4 NSX under DunlopskjuletVMT skrev:Otroligt många S2000 denna året på Mantorp, 13 eller 14st
Just där vill man inte vara utan bromsar, du räddade situationen väldigt bra, bra jobbat! I slutet av dan mina bromsar tog ju skit dåligt så jag fick kasta in bilen några ggr just där in i kurvan, som tur det gick bra.Kraft skrev:En liten film från när skivan smällde. En jävla tur man hade det kunde ha gått betydligt sämre.