Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda Prelude 2.3 intressekoll ( kanon skick )
Lite info om min Honda Prelude 2.3 -95
Bilen har varit inom familjen i snart 7 år. Har varit 2 riktiga ägare
innan oss och en äldre man som köpte bilen ny är en bekant till min
far.
skicket på min bil går inte jämnföra med dom andra honda prelude på
blocket för antingen så ser dom förjävliga ut och är dåligt skick
eller eventuellt över stylade.
Min bil är i helt Original skick med rätt utrustning och fälgar samt
utseendemässigt så är bilen ny lackerade förra sommaren i den original
vinröda färgen och ser kanon ut.
Pappas kompis ägare en bilfirma och därefter alltid servat bilen
ständigt.
Bilen är alltid stått i ett varmt garage och blivit varsamt körd på
vintern.
besiktades 2011-09-06.
Fick beröm av besiktningsmannen av skicket på bilen och gick igenom utan
Anmärkning.
Bilen har nyligen varit inne på service vid 20800 mil, då gjordes byte
av
kamrem, vattenpump, filter och olja i växellåda samt motorn.
I år är även bromsarna renoverade med nya skivor och bromsok samt klossar.
- AC.
- ABS.
- Stolsvärme.
- Kupé värme uttag.
- El taklucka.
- El speglar.
- El Hissar.
- Farthållare.
- Sportstolar.
- Nylackerad förra sommaren.
- 17" PCW fälgar.
- 16" Alu fälgar med nya Michelin dubbfria vinterdäck.
- Ny sportljuddämpare.
- Sänkt med sportfjädrar.
- Fullstämplad servicebok.
- Rekondad med jämna mellanrum.
Priset kan vi diskutera om min bil är intressant men min bil borde
upplevas och ses i verkligen
innan du bestämmer dig. Går kanon i motor och låda samt riktigt bra
tryck i bilen för övrigt.
Fundera och hör av till mig för jag har inte bråttom att bli av med bilen då den körs dagligen.
Bilder: http://www.garaget.org/?car=293165&image=2767124
Skickar fler bilder till din mail vid seriöst intresse.
Mvh kristian.
Bilen har varit inom familjen i snart 7 år. Har varit 2 riktiga ägare
innan oss och en äldre man som köpte bilen ny är en bekant till min
far.
skicket på min bil går inte jämnföra med dom andra honda prelude på
blocket för antingen så ser dom förjävliga ut och är dåligt skick
eller eventuellt över stylade.
Min bil är i helt Original skick med rätt utrustning och fälgar samt
utseendemässigt så är bilen ny lackerade förra sommaren i den original
vinröda färgen och ser kanon ut.
Pappas kompis ägare en bilfirma och därefter alltid servat bilen
ständigt.
Bilen är alltid stått i ett varmt garage och blivit varsamt körd på
vintern.
besiktades 2011-09-06.
Fick beröm av besiktningsmannen av skicket på bilen och gick igenom utan
Anmärkning.
Bilen har nyligen varit inne på service vid 20800 mil, då gjordes byte
av
kamrem, vattenpump, filter och olja i växellåda samt motorn.
I år är även bromsarna renoverade med nya skivor och bromsok samt klossar.
- AC.
- ABS.
- Stolsvärme.
- Kupé värme uttag.
- El taklucka.
- El speglar.
- El Hissar.
- Farthållare.
- Sportstolar.
- Nylackerad förra sommaren.
- 17" PCW fälgar.
- 16" Alu fälgar med nya Michelin dubbfria vinterdäck.
- Ny sportljuddämpare.
- Sänkt med sportfjädrar.
- Fullstämplad servicebok.
- Rekondad med jämna mellanrum.
Priset kan vi diskutera om min bil är intressant men min bil borde
upplevas och ses i verkligen
innan du bestämmer dig. Går kanon i motor och låda samt riktigt bra
tryck i bilen för övrigt.
Fundera och hör av till mig för jag har inte bråttom att bli av med bilen då den körs dagligen.
Bilder: http://www.garaget.org/?car=293165&image=2767124
Skickar fler bilder till din mail vid seriöst intresse.
Mvh kristian.
Senast redigerad av Mr.k den 22 maj 2012, 00:58, redigerad totalt 2 gång.
Jaha okej Men det blir lite svårt när man själv inte har någon pris idé
folk vill ju ha runt 20tusen för sin honda prelude som är rostiga, dålig lack och har risiga fälgar eller annat små fix.
är inte än rost fläck på min bil och har snygga vinter samt sommarfälgar på alu och det finns absolut inte ett enda fel på bilen. Borde ju vara värd mer andra pga skicket men samtidigt kan man ju inte sätta fantasi priser
är inte än rost fläck på min bil och har snygga vinter samt sommarfälgar på alu och det finns absolut inte ett enda fel på bilen. Borde ju vara värd mer andra pga skicket men samtidigt kan man ju inte sätta fantasi priser
- Bullet---
- Inlägg: 2540
- Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
- Bil: Honda Civic EG K20
- Namn: Andre´ Seppä Fritz
- Ort: Malmö
Utan att ha sett bild så "tror" jag en rimlig prisbild ligger på 30000-40000, som sagt finns det mycket på blocket som har fantasipriser eller ser för jävliga ut för övrigt.Eller överstylade plastraketer som dem vill ha 70000 kronor för. 
Lycka till med försäljningen.
Lycka till med försäljningen.
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Andre´ Seppä Fritz
-
sk8micke
- Inlägg: 491
- Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
en 2.3a från 95 får du max 20 för, även i d fina skicket. du får en nyare modell för 20 och uppåt, v-tec ar från 23 och uppåt.
finns inte så många på blocket å dom flesta är skrot men dom säljs oxå för max 10k. tro mig ja håller stenkoll på blocket!
letar sj efter ett luder men den nyare modellen har gått ner så mycket i pris nu så det får bli en sånn. då får man en bil man kan åka fler än 2 pers i oxå! men lycka till med försäljningen,
och ett sista tips Blocket!
finns inte så många på blocket å dom flesta är skrot men dom säljs oxå för max 10k. tro mig ja håller stenkoll på blocket!
letar sj efter ett luder men den nyare modellen har gått ner så mycket i pris nu så det får bli en sånn. då får man en bil man kan åka fler än 2 pers i oxå! men lycka till med försäljningen,
och ett sista tips Blocket!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol: