Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
köpt!!
-
sk8micke
- Inlägg: 491
- Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
Köpt =)
Senast redigerad av sk8micke den 3 november 2012, 01:08, redigerad totalt 1 gånger.
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Hej!
lägger du till 3000kr mer än vad du hade tänkt, alltså 18000kr så får du min bil för dom pengarna ..... vid snabb affär.
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_p ... ?ca=11&w=1
Mvh kristian
lägger du till 3000kr mer än vad du hade tänkt, alltså 18000kr så får du min bil för dom pengarna ..... vid snabb affär.
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_p ... ?ca=11&w=1
Mvh kristian