Tänkte kolla intresset lite för min pendlare.
Sparar pengar för en handpenning så tänkte sälja bilen.
färg: Mörkblå lila
Mil:16.600
Servades i Juni då byttes även vattenpumpen och kammremen.
M+S Däck med minst 6mm på varje.
Invändigt fint skick
utvändigt: Har tyvärr rost på ena bakkärmen, repor, liten rostfläck på huv, båda framskärmarna har en liten buckla precis vid skärmkanten. Liten spricka på bakspoilern precis vid vänster bakljus där baklampan och bagaget möts.
Så utvändigt är den ingen skönhet.
Motorrum: Mycket fin i motorn, och går som en klocka. Inga oljefläckar etc.
AC: Fullt fungerande AC.
Har tyvärr bara en nyckel men har röda reserv nyckeln kvar om någon skulle vilja göra fler nycklar
Har inte så mycket mer och säga om den förutom att alla vet hur snålt och pigg Ek3an går.
BESIKTIGAD UTAN ANMÄRKNING 24/10e 2012
PM:A vid intresse.
Pris idé: 12000kr
Denna månaden ut: 8.500









