Civic ek3 -99 facelift ev. byte SÅLD
- Robban32
- Bil: Civic EK3 -99
- Namn: Robert Nilsson
Har andra planer med livet så tänkte se om någon är intresserad av min fina ek3.
Bilen går väldigt bra, är utrustad med servo, fjärrstyrt larm med c-lås, elhissar, ac som kyler perfekt, eluppvärmda och elstyrda speglar, sätesvärmare. Dubbla airbags.
Det sitter extraktorgrenrör med katersättare och 2,5" rostritt avgas på. Låter fint! Äkta DC5 Momo Type r ratt, långt Tegiwa växelspak med Skunk2 knopp, Tein Flex coilovers ställbara i höjd och hårdhet. Riktigt sköna coilovers. Går att ha dom riktigt mjuka med bra komfort eller riktigt hårda för bankörning.
Type r takvinge med bromsljus.
Kenwood cd spelare med Pioneer högtalare fram och bak.
Bilen har rullat ca 14700 mil.
99% rostfri.
Kan säljas med eller utan 16" Rota i fint skick.
Har även ett b16 swap som kan ingå. Det som saknas är växellåda och lite små saker.
Kan tänka mig att ta en Civic esi eller del sol esi som dellikvid.
0730698251
Bilen går väldigt bra, är utrustad med servo, fjärrstyrt larm med c-lås, elhissar, ac som kyler perfekt, eluppvärmda och elstyrda speglar, sätesvärmare. Dubbla airbags.
Det sitter extraktorgrenrör med katersättare och 2,5" rostritt avgas på. Låter fint! Äkta DC5 Momo Type r ratt, långt Tegiwa växelspak med Skunk2 knopp, Tein Flex coilovers ställbara i höjd och hårdhet. Riktigt sköna coilovers. Går att ha dom riktigt mjuka med bra komfort eller riktigt hårda för bankörning.
Type r takvinge med bromsljus.
Kenwood cd spelare med Pioneer högtalare fram och bak.
Bilen har rullat ca 14700 mil.
99% rostfri.
Kan säljas med eller utan 16" Rota i fint skick.
Har även ett b16 swap som kan ingå. Det som saknas är växellåda och lite små saker.
Kan tänka mig att ta en Civic esi eller del sol esi som dellikvid.
0730698251
Senast redigerad av Robban32 den 28 januari 2013, 13:52, redigerad totalt 2 gång.
Robert Nilsson #233