Efter en gårdag där jag varit i totalt chocktillstånd har det hela nu fått sin upplösning.
Fick under natten två samtal men jag var i koma och orkade inte svara, hade mina aningar att det var polisen.
Vist var det polisen och dom hörde av sig nu under dagen…..
Tydligen fick polisen korn på dom under fredagsnatten, detta resulterade tydligen i en biljakt
Polisen lyckades få stop på bilen och grep två personer som var i bilen.
Jag har precis varit förbi polisen i Solna och tittat på bilen
Är ingen expert direkt men den var rätt mosad fram och höger dörr var intryckt.
I mina ögon ser den inte räddningsbart ut, vet hur lätt Featherweight´s crx blev ramsne när han
blev påkörd i 4 km i timmen typ, min har smakat ordentligt…..
När jag tittade bak på bilen såg det bra ut rakt och fint, men när jag tittade på regskylten såg det skumt ut, ena hörnet stod ut mycket mer än det andra.
Vad vet jag inte värdens bästa bilder, men ni kanske kan ge ett utlåtande på det ni kan se !?
Sjukaste var att pundarna monterat en ny stereo i bilen

Det dög tydligen inte med min orginalare med kassett
Måste ge polisen en eloge för sitt arbete, dom har varit super trevliga och hjälpsamma.
Själ känner jag mig lite lugn att jag vet vad som hänt, chocken har också lagt sig lite och den börjar bytas ut mot ilska, Jag som varit snäll mot alla punkare,uteliggare och allt annat löst folk som stryker runt här senaste åren ! Men nu är det back to the roots på den fronten dom ska få veta att dom lever….
Jag vill också passa på att tacka alla som hållit ögon och öron öppna, ni är alla guld !
Lite bilder som jag tog hos polisen.
/J
Polisbilen som tydligen var inblandad i jakten......