Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Prelude -92 och framåt köpes!
-
Andy63
- Inlägg: 37
- Blev medlem: 22 oktober 2006, 23:58
- Bil: Brukis: Civic EJ9 1,4is, Civic ED7
- Namn: André Fossto
- Ort: Nässjö
- Kontakt:
Hej!
Jag söker en fin prelude som är välvårdad och som rullat max 20.000 mil.
Lite rost gör inget. Bara det inte rostat hål eller så.
Jag är endast intresserad av VTI/type-s/SH OCH EJ 4WS modellerna.
Pris: går alltid att diskutera. Dock rimligt pris......
Kontakt: PM, mail: cool_andy63@hotmail.com eller tråd.
Jag svarar inte på oseriösa.
Med vänlig hälsning, Andy.
Jag söker en fin prelude som är välvårdad och som rullat max 20.000 mil.
Lite rost gör inget. Bara det inte rostat hål eller så.
Jag är endast intresserad av VTI/type-s/SH OCH EJ 4WS modellerna.
Pris: går alltid att diskutera. Dock rimligt pris......
Kontakt: PM, mail: cool_andy63@hotmail.com eller tråd.
Jag svarar inte på oseriösa.
Med vänlig hälsning, Andy.
André Fossto
Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110