Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
ELMIA 2013
Kategoriregler
Här skapar du eftersnackstrådar med bilder och filmer.
Här skapar du eftersnackstrådar med bilder och filmer.
- Börja alltid topic med "Eftersnack:" Detta för att det ska bli enkelt vid en sökning att se vilken tråd som är inför och efter en träff.
- Ha alltid med träffdatum i topic.
-
RedDevil
- Inlägg: 136
- Blev medlem: 26 juli 2004, 09:25
- Bil: crx-89 turbo!
- Namn: Peter Johansson
- Ort: Norrköping/Vikbolandet
- Kontakt:
Så har det blivigt dax igen för oss motorintresserade!
Kommer lite bilder efter hand, och så är det hemsidan som gäller för mer bilder!
Många hondor på årets träff, och grabben har kommit med för andra gången
Kommer lite bilder efter hand, och så är det hemsidan som gäller för mer bilder!
Många hondor på årets träff, och grabben har kommit med för andra gången
peter johansson
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
-
RedDevil
- Inlägg: 136
- Blev medlem: 26 juli 2004, 09:25
- Bil: crx-89 turbo!
- Namn: Peter Johansson
- Ort: Norrköping/Vikbolandet
- Kontakt:
Han började i höstas och riva ner den!
Du får snacka med honom och be honom provspela när du sitter i bilen
Du får snacka med honom och be honom provspela när du sitter i bilen
peter johansson
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
-
RedDevil
- Inlägg: 136
- Blev medlem: 26 juli 2004, 09:25
- Bil: crx-89 turbo!
- Namn: Peter Johansson
- Ort: Norrköping/Vikbolandet
- Kontakt:
Lite mer bilder..
peter johansson
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
- EMP
- Inlägg: 1000
- Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
- Bil: Honda
- Namn: Gustav eBay Karlsson
- Ort: Ulricehamn
@ Den översta: GAAAAH MY EYEEEEES!!! *Stoppar rostiga gafflar i ögonen*RedDevil skrev:Lite till..
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
-
RedDevil
- Inlägg: 136
- Blev medlem: 26 juli 2004, 09:25
- Bil: crx-89 turbo!
- Namn: Peter Johansson
- Ort: Norrköping/Vikbolandet
- Kontakt:
Bara att fortsätta att lägga in nya bilder!
peter johansson
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
- SoldR
- Inlägg: 1255
- Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
- Bil: 997 Turbo "RS"
- Namn: Reazhwan Saleh
- Ort: Borås
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 3 times
rätt många fina hondor!
Kör:
S2000 01
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan
S2000 01
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan
-
RedDevil
- Inlägg: 136
- Blev medlem: 26 juli 2004, 09:25
- Bil: crx-89 turbo!
- Namn: Peter Johansson
- Ort: Norrköping/Vikbolandet
- Kontakt:
Japp! Många hondor var det 
peter johansson
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
honda crx -89
RedDevil
<span style='color:red'>15,84, Action meet 2006....får ligga i träning!! men det var ju utan baklucka!!! tappad mitt på strippen :o)</span>
<a href="http://www.reddevil.dinstudio.se" target="_blank">http://www.reddevil.dinstudio.se</a>
- Axzza
- Inlägg: 1266
- Blev medlem: 25 juni 2012, 19:44
- Bil: Honda Del Sol
- Namn: Lasse Wilhelmsson
- Ort: Ängelholm
Länk till mina bilder:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... 7220&saved
Och några bonus:
Bullet's bil 100m ut på parkeringen


http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... 7220&saved
Och några bonus:
Bullet's bil 100m ut på parkeringen


Lasse Wilhelmsson
Ängelholm
Ängelholm
-
ThePhotographer
- Inlägg: 52
- Blev medlem: 15 mars 2013, 20:56
- Bil: Honda Del Sol typeR
- Namn: Henric Sandqvist
Många snygga Hondor, så forstår jag varfor min inte fick vara med hehe 
Honda Del Sol. B18c5 Turbo
Nissan Primera, SR20DE
Nissan Skyline, RB25DET
Nissan Primera, SR20DE
Nissan Skyline, RB25DET
Johan Nihlås
073-0290708
johan.nihlas@hotmail.com
http://www.garaget.org/MrJoniaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Äger:
Honda CTR FK8
Bilar som jag har ägt:
Honda CTR EP3
Honda CTR FN2
Honda civic EG5
073-0290708
johan.nihlas@hotmail.com
http://www.garaget.org/MrJoniaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Äger:
Honda CTR FK8
Bilar som jag har ägt:
Honda CTR EP3
Honda CTR FN2
Honda civic EG5
va där på måndagen å tog lite bilder
länkar till min Flicker sida istället för att slänga upp alla bilder här 
Flicker, Elmia 2013
Flicker, Elmia 2013
"vi tar kort"
Fotograf
Fotograf
- Chrille79
- Inlägg: 1748
- Blev medlem: 15 april 2004, 17:40
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Ort: Helsingborg
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Många icke medlems bilar? Känner fasiken inte igen nån förutom Eisen och Anno då
Jag som är efter eller är vi dåliga på att ragga medlemmar ?
Jag som är efter eller är vi dåliga på att ragga medlemmar ?
Gammal räv...
- Hammerin
- Inlägg: 2431
- Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Ort: Stockholm
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Om du kollar vilka typer av bilar som är med så förstår du att de är mer av "Posers" "Glidare" än Performers.. Förutom några undantag
Det är en kategori som vi har inte inriktat oss på genom åren. Vi har inte någon av dessa i klubben som har gjort några större ansträngningar för att vi skall ta upp det som en seriös inriktning. Jag för min del tycker att alla inriktningar är intressanta bara det är en Honda
Så kliv fram ni som gillar detta och har ideér om vad vi kan göra för er och klubben och för att värva fler medlemmar.
Hade vi bara 1/3 av dessa som medlemmar med engagemang, så hade vi garanterat haft monter på Elmia.
Så kliv fram ni som gillar detta och har ideér om vad vi kan göra för er och klubben och för att värva fler medlemmar.
Hade vi bara 1/3 av dessa som medlemmar med engagemang, så hade vi garanterat haft monter på Elmia.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
- Bullet---
- Inlägg: 2540
- Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
- Bil: Honda Civic EG K20
- Namn: Andre´ Seppä Fritz
- Ort: Malmö
Känns lite synd att man ska rikta in sig på en viss styling för att platsa på Elmia. Oij oij och club JDM hade platser där om går efter undantaget.
Skulle varit kul att vissa upp våra klubbmedlemmars raceinspirerade bilar för att vissa att Hondor går att bygga på mer än bara kjolpaket och ljudbyggen
Skulle varit kul att vissa upp våra klubbmedlemmars raceinspirerade bilar för att vissa att Hondor går att bygga på mer än bara kjolpaket och ljudbyggen
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Andre´ Seppä Fritz
- EMP
- Inlägg: 1000
- Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
- Bil: Honda
- Namn: Gustav eBay Karlsson
- Ort: Ulricehamn
Så sant! Att kooz får peoples choice säger väl allt. :pBrox skrev:Ingen som vill se rejsbilar.. de ska vara kjolpaket,dunkadunk & lastbågar på taket!
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
-
Eisenhut

- Inlägg: 1861
- Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Ort: Malmö
- Been thanked: 4 times
Faktum är att jag tror att några är medlemmar och dom som inte är kan man redan nu lägga helt åt sidan faktiskt.
Accorden är en kille som heter Johan och kommer bli medlem om han nu inte redan var.
Den röde civicen är Christoffer Geiros, som jag har tjatat på länge att bli medlem. Inte alls omöjligt att det släpper snart!
Den gråe S2000 är Jacob och är också på gång att bli medlem.
Civic Shuttle är Björn och medlem i HPC
Svart NSX är Juhani, medlem i HPC vill jag minnas.
Röd Civic Si är Michael, min garagepolare men svårvärvad.
Beige EGn är finne och därmed svårvärvad som fan.
"Rejs" EGn är ett stylingbygge så egentligen ingenting som klubben står för.
Jag känner mer eller mindre allihop och jag jobbar på detta med medlemskap, nu är det upp till styrelsen att ta tag i att lära känna nya medlemmar och nya forumsmedlemmar så dom känner sig välkomna.
Accorden är en kille som heter Johan och kommer bli medlem om han nu inte redan var.
Den röde civicen är Christoffer Geiros, som jag har tjatat på länge att bli medlem. Inte alls omöjligt att det släpper snart!
Den gråe S2000 är Jacob och är också på gång att bli medlem.
Civic Shuttle är Björn och medlem i HPC
Svart NSX är Juhani, medlem i HPC vill jag minnas.
Röd Civic Si är Michael, min garagepolare men svårvärvad.
Beige EGn är finne och därmed svårvärvad som fan.
"Rejs" EGn är ett stylingbygge så egentligen ingenting som klubben står för.
Jag känner mer eller mindre allihop och jag jobbar på detta med medlemskap, nu är det upp till styrelsen att ta tag i att lära känna nya medlemmar och nya forumsmedlemmar så dom känner sig välkomna.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
- {BÅGEN}

- Inlägg: 4329
- Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Ort: Göteborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Snackar vi forums medlemmar eller betalande medlemmar nu?
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
-
anno
- Inlägg: 4041
- Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
- Namn: Andreas Norberg
- Ort: Malmö
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
*Jag känner mer eller mindre allihop och jag jobbar på detta med medlemskap, nu är det upp till styrelsen att ta tag i att lära känna nya medlemmar och nya forumsmedlemmar så dom känner sig välkomna.*
Hur menar du?
Hur menar du?
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
- Xchai
- Inlägg: 1633
- Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
- Bil: Crx vt 32psi
- Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
- Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås
Många fina bilar.
Men dem som har lyckas fått till ett rent och snygg styling är Anno och eisehut tycker jag
Bra jobbat killar.Hoppas flera lär sej av er.
Men dem som har lyckas fått till ett rent och snygg styling är Anno och eisehut tycker jag
Bra jobbat killar.Hoppas flera lär sej av er.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
hpc kan ju sponsra de seriösa som finns på bild med ett års medlemskap kanske! så att de startar projekttråd och gör klubben lite mer intressant än bara ett ställe att vända sig till när man har problem 
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld

















