Stort tack till alla er som fixar, arrangerar och ordnar så att vi alla kan han dessa mycket roliga dagar.
Man träffar många olika människor, många mycket kunniga och entusiastiska, andra kanske mer entusiatiska än kunniga . Men det märks att alla är där för att ha det trevligt.
Måste fan också säga tack för en riktigt trevlig dag! Mycket härliga rövarhistorier och vansinniga trimtips! Kul att träffa alla som man träffat förut och alla som man bara känt till på forumet tidigare!
Har vart rätt nere och har haft en massa skit i skallen sen det tog slut med exet för någon månad sen... På vägen hem från Mantorp insåg jag inte haft henne i skallen på hela dagen! Riktigt skön känsla!
Sen måste jag säga tack till Eisenhut för att du lurade med mig på en tur i din bil! Har aldrig åkt med på bana tidigare. Det var en upplevelse och fan vad sugen jag blev på att faktiskt få ihop en bil man vågar ge sig ut på bana i!
Lärde mig också att sånna där neongröna Fordar är farliga!
Tack, de va trevlig träff med bra stämmning och fint väder!
Märkte att man hade visst blivit bränd i ansiktet när man vaknade upp såhär dagen efter.. vinden som lurade en att det inte var varmt!
Tog själv knappt några bilder men här kommer en iallafall :
Sen så fick vi äntligen upp wiren som hade gått sönder på fixxe CR-Z som ni kvällen innan fick höra men tyvärr inte se under huven... fixxe har färdiga swapp fästen ifall någon annan vill göra en K-Hybrid
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Och inte faaaaan visste jag att det var en k20 under huven på den lilla sötnos.
Hur kan du ha lyckats hålla tyst om detta. Vi östgötar sitter helt chockade här ju
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
Blev förvånad när jag kom dit vid klockan 7:30 och det fortfarande fanns mängder av platser i depån.
Jag var helt säker på att det skulle vara fullt då!
Men mindre bilar = mindre trängsel på banan = mer körtid
Fyra rader och 13 till 14 Hondor i varje rad Grym uppslutning
Bilagor
Håkan Nilsson, Hisingen Göteborg 0709-749475
Honda S2000 AP1 -08 för skoj skull
Honda S800 Cabriolet 1967 under renovering
Honda S800 Kupé 1967 ska renoveras när den andra är klar
Honda Jazz Si brukis (en hjälte)
Btw -är det någon som hittat en blå helt ny sparco rejshandske? Åkte vid 16.30 typ och den bör ha legat kvar på asfalten efter jag packat in...
Så här ser den högra ut:
paros skrev:Kom igen nu
Det lär väl vara fler som har film från dagen?
Eldade själv upp (av!) avgassystemet strax efter lunch så det blev tidig hemgång för mig...
Vad skulle du med avgassystem till, de va ju bullerfritt
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Kul att träffa alla igen, en riktig toppendag.
Det gjorde inte saken sämre att jag satte nytt personbästa, men det blev mest "Parktaxi" i slutet av dan.
En film med det bästa varvet med och utan passagerare, den glade passageraren är Erik (Regge).